فصل سرما و توزیع نامناسب نفت در فروشندگی‌های نفتی خاش


فصل سرما و توزیع نامناسب نفت در فروشندگی‌های نفتی خاش

‌توزیع نکردن نفت در جایگاه‌ها و فروشندگی های نفت شهری و روستائی سبب گلایه مندی مردم در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان شده است‌.

‌به گزارش ایسنا- ‌دمای هوا با اعلام رسمی هواشناسی سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش به صفر و زیر صفر رسیده و این کاهش شدید دما در تفتان و نقاط همجوار شهر خاش به چند درجه زیر صفر محسوس است‌.

در حالی که قریب به دو هفته است کالابرگ جدید نفت از سوی شرکت نفت استان اعلام شده، بسیاری از جایگاه‌ها و فروشندگی های نفتی کار توزیع آن را هنوز آغاز نکرده اند و در برخی دیگر از جایگاه‌ها و فروشندگی های نفتی صف های طولانی تشکیل شده که یا نفت ندارند و یا اگر نفت دارند، شلوغی در مقابل شان مشاهده می‌شود.

کریم بخش کردی از شهروندان خاش گفت: مردم در این شهرستان در حالی سردترین روزها و شب های پاییزی را تجربه می کنند که خبری از نظارت‌های مسئولان بر عملکرد فروشندگی های نفتی نیست‌.

وی اظهار کرد: مردم خاش نیاز شدیدی به استفاده از نفت دارند و از لحظات اولیه صبح تا غروب در مقابل جایگاه‌های سوختی مراجعه می کنند و صف می بندند، ولی از توزیع نفت خبری نیست‌.

کردی ادامه داد: مسئولان شهرستان خاش در روزهای قبل از توزیع نفت و گاز در درب منازل خبر داده بودند، ولی به نظر می رسد، مسئولان در برخورد با متخلفان ناتوان هستند و مردم زجرکشیده و نیازمند باید شرایط دشواری را متحمل شوند‌.

محمد میر هم از شهروندان دیگر خاش گفت: برای شهرستانی مانند خاش که هوای آن به شدت سرد است باید سهمیه نفت ویژه ای اعلام شود زیرا بسیاری از مردم که از خانواده های پر جمعیت و یا دارای بیمار و یا دارای مهمان هستند و یا در جوار تفتان و یا در محیط های روستائی زندگی می کنند، به شدت به استفاده از نفت نیازمند هستند‌.

مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت خاش گفت: با توجه به اینکه در این فصل از سال بسیاری از خانوارها نیاز فراوانی به استفاده از گاز و نفت دارند، انتظار داریم شرکت های خدمات رسانی در حوزه گاز و فروشندگی های نفت مواد سوختی را تامین و در توزیع آنها در درب منازل کوتاهی نکنند‌.

وی اظهار کرد: بر حسب تاکیدات فرماندار و تصمیمات مسئولان دست اندرکار در شهرستان خاش مباحث نظارتی و بازرسی بر عملکرد واحدهای خدماتی، صنفی، توزیعی، صنعتی و غیره تشدید می شود‌.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت (صمت) خاش بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، مشکلات ایجاد صف های طولانی در جایگاهها کاهش یافته و در بسیاری از جایگاهها هم اینک صف وجود ندارد، ولی در جهت تامین رفاه شهروندان انجام کارهای نظارتی همچنان در دستور کار است‌.

مدیر صمت خاش ادامه داد: برخورد جدی با متخلفان مورد توجه دولت و سیستم های قضایی، امنیتی و انتظامی است‌.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس