ایموجی های جدید به iOS 12.1 اضافه شدند/ عکس


 ایموجی های جدید به iOS 12.1 اضافه شدند/ عکس
اپل با اعلام عرضه iOS 12.1 اعلام کرد که این نسخه شامل ایموجی‌های جدید برای کیبورد و میانبرهای جدیدی برای دستگاه‌های خود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت چند ملیتی اپل که در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت دارد، در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا تاسیس شده است. این شرکت که بیشتر به تولید سخت‌افزارهای نوین معروف است، محصولاتی مانند آیپد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی را نیز تولید و عرضه می‌کند.

پیش از این، اپل مشخص کرده بود که این شرکت قصد دارد در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) مراسم رونمایی از آیپدها و مک‌بوک‌های خود را برگزار کند که این اتفاق افتاد. طی این رویداد مهم، تیم اپل iPad Pro و مک‌بوک‌های جدید خود یعنی MacBook Air و Mac mini را به صورت رسمی معرفی کرد. اپل در کنار این محصولات، محصولات نرم‌افزاری دیگری را هم معرفی کرد.

 ایموجی های جدید به iOS 12.1 اضافه شدند/ عکس

در کنار رونمایی از محصولات سخت‌افزاری که اپل در مراسم خود انجام داد، این کمپانی خبر از انتشار نسخه ۱۲.۱ سیستم عامل انحصاری خود، iOS را برای آیپدها و آیفون‌های خود عرضه کرد. این نسخه که مشکلات شارژ گوشی‌های iPhone XS را حل می‌کند، چت گروهی در اپلیکیشن FaceTime را هم فعال می‌کند. اما مانند هر iOSS که چند ایموجی جدید را در آستین دارد، این نسخه هم دارای ایموجی‌های جدید است که به کیبورد دستگاه‌های اپل اضافه شده است. گزارشی از ایموجی‌پدیا نشان می‌دهد که نسخه جدید سیستم عامل iOS دارای ۱۵۸ ایموجی جدید است که در آیفون‌ها و آیپدها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، اپل اپلیکیشن میانبرهای خود را هم آپدیت کرده است که در این نسخه یکپارچگی آب و هوا، تبدیل اندازه‌های جدید و اشتراکiCloud بهتر در میان دیگر ویژگی‌ها اضافه شده است. حالا، اپ میانبرها این اجازه را به کاربران خواهد داد تا پیش‌بینی‌های آب و هوا را در اقلیم خود مشاهده کنند و حتی برای دیدن آن‌ها برای بعد میانبر بسازند.

 ایموجی های جدید به iOS 12.1 اضافه شدند/ عکس

کاربران همچنین می‌توانند هشدارهای خود را بسازند، جابجا کنند و یک تایمر را فعال کنند. پیش از این، اپلیکیشن میانبر اپل این قابلیت را داشت که برای رسیدن به تایمر یک فعالیت باید میانبر ساخته می‌شد اما حالا این اپلیکیشن می‌تواند به سرعت تایمر را با یک میانبر فعال کند. با نسخه ۲.۱ اپلیکیشن Shortcuts، کاربران می‌توانند یک میانبر از HomePod بسازند و این باعث می‌شود به راحتی مدیا از طریق AirPlayپخش شود. این برنامه جزوی از آپدیت iOS است اما باید آن را از طریق اپ استور به روز رسانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا