عکس ؛ خرید جذاب تراکتور و تکرار دلبری با پیراهن قرمز


روزی که ستاره چپ پای تیم ملی فوتبال از اروپا راه برگشت به فوتبال ایران را در پیش گرفت و با تراکتورسازی به توافق رسید، می شد پیش بینی کرد که حاج صفی به یکی از ستاره های سرخپوشان تبریزی تبدیل شود. حاج صفی در بازی هایی که برای تراکتورسازی به میدان رفته توانسته یکی از خوب های تیمش باشد و بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته است. با حضور او در ترکیب...

عکس ؛ خرید جذاب تراکتور و تکرار دلبری با پیراهن قرمز

حاج صفی و تکرار درخشش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۲
عکس ؛ خرید جذاب تراکتور و تکرار دلبری با پیراهن قرمز

احسان حاج صفی در بازی تراکتورسازی با پیکان ستاره زمین بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزی که ستاره چپ پای تیم ملی فوتبال از اروپا راه برگشت به فوتبال ایران را در پیش گرفت و با تراکتورسازی به توافق رسید، می شد پیش بینی کرد که حاج صفی به یکی از ستاره های سرخپوشان تبریزی تبدیل شود.

حاج صفی در بازی هایی که برای تراکتورسازی به میدان رفته توانسته یکی از خوب های تیمش باشد و بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته است. با حضور او در ترکیب تراکتور قدرت هجومی این تیم افزایش یافته و در حملات و دفاع از جناح چپ بسیار تاثیرگذار بوده است.

حاج صفی ستاره چپ پای تیم ملی روز گذشته مقابل پیکان نیز در ترکیب ثابت تراکتور به میدان رفت و روز خوبی را پشت سر گذاشت. او در این مسابقه پاس هردو گل تراکتور سازی را برای ایمان سلیمی و دانیال اسماعیلی فر ارسال کرد و نقش اول برد دیروز بود. بی تردید حضور این ستاره ملی پوش در تراکتورسازی اتفاق مثبتی تلقی می شود و می توان امیدوار بود او در آینده نیز بازی های خوبش را تکرار کند.

حاج صفی که دوران خدمت سربازی اش را هم چند سال قبل در تراکتورسازی سپری کرد، حالا در بازگشت به این تیم روزهای خوبش را تکرار کرده است. او در آن مقطع هم زیر نظر امیر قلعه نویی بازی های خیلی خوبی برای تراکتور انجام می داد و حالا که تجربه بالاتری نسبت به آن مقطع دارد، مهره ای تاثیرگذار برای تیمش محسوب می شود.

عکس ؛ خرید جذاب تراکتور و تکرار دلبری با پیراهن قرمز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس