رازهای زیبایی آشواریا


آیشواریا جزو بازیگران زیبا و دارای تناسب اندام سینما و تلویزیون در دنیاست و همین زیبایی طبیعی او ، اور ا بسیار محبوب کرده است. زیبایی پوست و موی او مثال زدنی است .

رازهای زیبایی آشواریا

آیشواریا جزو بازیگران زیبا و دارای تناسب اندام سینما و تلویزیون در دنیاست و همین زیبایی طبیعی او ، اور ا بسیار محبوب کرده است. زیبایی پوست و موی او مثال زدنی است .

به گزارش صدای ایران از نمناک، همانطور که می توان حدس زد آیشواریا برای زیبایی پوست و مو و حفظ تناسب اندامش رازهایی دارد که در مصاحبه ای با stylecraze آنها را شرح داده است و ما در این بخش از نمناک برایتان این رازها را شرح می دهیم تا شما هم با راز زیبایی آیشواریا رای آشنا شوید.

راز زیبایی پوست آیشواریا چیست؟
او پوست و موی زیبایی دارد و به گفته ی خودش این زیبایی دو راز بزرگ دارد که یکی از انها ژنتیک و دیگری داشتن برنامه غذایی سالم است.آیشواریا از برنامه غذایی سالم و ضد پیری پیروی می کند. در برنامه غذایی او غذاهای سرخ شده ، غذاهای فرآوری شده ، فست فودها و مشروبات الکلی جایی ندارند. او با لبخند می گوید:اینها شعار نیست ولی برای حفظ زیبایی و جوانی پوست و مو باید دور این غذاها و خوراکی ها را خط کشید و میوه ها و غذاهای بخارپز را جایگزین کرد.آیشواریا برای حفظ شادابی پوستش قانون نوشیدن روزانه 8 لیوان آب را رعایت می کند.
خواب کافی برای او اهیمت زیادی دارد و زود خوابیدن و بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب راز و رمز سرحالی و شادابی اوست.

راز زیبایی مو و پوست آیشواریا با ماسک های گیاهی و طبیعی:
آیشواریا برای حفظ شادابی و زیبایی پوست صورتش از ماسک لایه بردار زردچوبه استفاده می کند.
روش تهیه ماسک لایه بردار زردچوبه : با ترکیبی از آرد گرم - شیر و زردچوبه خمیری نیمه شل تهیه می کند و به صورت لایه ای نازک روی پوستش قرار می دهد.
بازیگر مشهور بالیوود ابتدای صبح قبل از اینکه چیزی بخورد مقداری عسل را در یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و میل می کند ، همین راز ضد عفونی شدن بدن و شفایفت پوست اوست.
موهای آیشواریا هر روز روغن مالی می شوند. این هنرمند زیبای بالیوود از عادت روزانه اش برای مراقبت از موهایش اینطور گفت که :من هر روز و اگر فرصت کمی داشته باشم حتما هفته ای سه بار موهایم را با روغن نارگیل و بادام ماساژ می دهم و به نظر خودم همین یکی از رازهای زیبایی موهای من و تمام خانم های هندی است.
او برای آرایش صورت خود از تناژ آرایش ملایم و نزدیک به رنگ پوستش استفاده می کند. رژلب های رنگ قهوه ای رنگ و رژگونه های ملایم راز زیبایی او با آرایش است.

رژیم غذایی تناسب اندام و زیبایی آیشواریا رای:
زیبایی پوست و تناسب اندام رازی پشت پرده دارد که نکاتی دست نیافتنی در آن نهفته نیست.سبزیجات بخارپز در کنار مرغ و گوشت بخشی از برنامه غذایی اوست. استفاده از برنج قهوه ای پایه ثابت برنامه غذایی آیشواریا رای هنرپیشه محبوب هندی است. در ضمن او در طول روز بیشتر از سه وعده غذای اصلی ، غذای بیشتری نمی خورد و برای میان وعده ترجیحا از میوه به خصوص میوه های حاوی ویتامین سی استفاده می کند چرا که مصرف منابع ویتامین سی ، سدی در بدن برای مقابله و جلوگیری از پیری ایجاد می کنند.

آیشواریا چه ورزشی را انجام می دهد؟
می خندند و اقرار می کند که یک ورزشکار حرفه ای و البته با پشتکار نیست ولی به صورت تفننی جسته گریخته ورزش می کند. در میان ورزش های خاص برای تناسب اندام و آرامش اعصاب او یوگا را انتخاب کرده است و بیشترین تجربه انجام حرکات ورزشی او متعلق به این رشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا