سردار فضلی: خون شهیدان موجب پایداری انقلاب شده است


سردار فضلی: خون شهیدان موجب پایداری انقلاب شده است

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: حاصل خون شهیدان ماندگاری پرچم رسول مکرم اسلام و پایداری انقلاب شده است.

خبرگزاری فارس: سردار علی فضلی امشب در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه گوراب زرمیخ بر سر مزار این شهید اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یادآور بیش از پنج دهه فداکاری و مجاهدت امام راحل، مراجع، علما و شهدا تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، دشمنان با ترور، راه انداختن جنگ هشت‌ساله و تحریم تلاش کردند تا انقلاب را به سقوط بکشانند افزود: با عنایت خدا، ازخودگذشتگی شهدا و بصیرت مردم انقلاب به چهلمین سالگرد خود رسیده و خانواده شهدا بیش از هرکس دیگر بر پیمودن راه دفاع از نظام مصمم‌تر هستند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به رشادت و مجاهدت‌های مدافعان حرم تصریح کرد: اگر هوشیاری و بصیرت این جوانان برومند نبود و اگر خون‌های مقدس آن‌ها در دفاع از حرمین شریفین تقدیم نمی‌شد ممکن نبود امروز در مسیر اربعین باز شود و یا از عتبات عالیات آثاری باقی‌مانده باشد.

فضلی با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: حاصل خون شهیدان ماندگاری پرچم رسول مکرم اسلام و پایداری انقلاب شده است و خانواده شهدا بر خود ببالند که فرهنگ و منش آن‌ها، بستر مقاومت را شکل داده است.

فضلی با تأکید بر زنده داشتن نام و یاد شهدا خاطرنشان کرد: شهدا رفتند تا ما راهشان و مسیرشان، فرهنگ و منششان را در جامعه اسلامی پیاده‌سازی کنیم، آرمان شهدا، آرمان دفاع از دین خدا و دفاع از امامت و ولایت است که اکثریت شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر اطاعت از، ولی فقیه تأکید داشتند.

به گزارش فارس در این مراسم از کتاب مروری بر خاطرات شهید محمد اتابه با حضور خانواده شهید رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!