بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان در سریال حوالی پاییز +عکسها


رضا اکبرپور متولد دهه شصت می باشد و حضور او در سریال حوالی پاییز در نقش سامان اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون است که دارای یکی از نقش های اصلی این سریال می باشد و نقش مقابل او را لیلا اوتادی ایفا میکند .او همچنین پیش از این در فیلم سینمایی...

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان در سریال حوالی پاییز +عکسها

رضا اکبرپور متولد دهه شصت می باشد و حضور او در سریال حوالی پاییز در نقش سامان اولین تجربه حرفه ای او در تلویزیون است که دارای یکی از نقش های اصلی این سریال می باشد و نقش مقابل او را لیلا اوتادی ایفا میکند .او همچنین پیش از این در فیلم سینمایی آپاندیس هم به ایفای نقش پرداخته بود.

شروع بازیگری

از سال 1380فعالیت جدی خود را در تئاتر شروع کردم و موفق شدم چندین جایزه بازیگری را در این مدت دریافت کنم. پس از چند سال در تله فیلمی به نام «زمانی برای ایستادن» به کارگردانی «علی سرآهنگ» بازی کردم که جزو سه فیلم برتر تلویزیون شد.

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در خصوص ازدواج و متاهل بودن یا مجرد بودن این بازیگر در دسترس نیست.

اینستاگرام رضا اکبرپور » Instatgram / Rezaakbarpour2020

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان در سریال حوالی پاییز +عکسها

رضا اکبر پور و رویا تیموریان در پشت صحنه سریال حوالی پاییز

ازنویسندگی تا « آپاندیس»

وی در ادامه افزود: پس از بازی دراین تله فیلم، مشغول به نوشتن فیلمنامه سینمایی «کاکا» شدم، علاوه بر نویسنده، بازیگر این فیلم سینمایی نیز بودم. «کاکا» به‌زودی اکران خواهد شد. آشنایی من با حسین نمازی به ساخت فیلم «حرف‌های در گوشی» برمی‌گردد.نمازی از من دعوت کرد در این پروژه حضور داشته باشم، ولی این فیلم ساخته نشد. تصمیم بر این شد که فیلمی دیگری به نام «آپاندیس» ساخته شود، من در آن کار اولین همکاری خود را با حسین نمازی آغاز کردم و پس از آن نیز به سریال «حوالی پاییز» پیوستم.

اعتماد به تازه‌کار

اکبرپور در خصوص تجربه بازی در سریال «حوالی پاییز» و همکاری با حسین نمازی کارگردان این فیلم سینمایی توضیح داد: در ابتدا از سعید پروینی تهیه‌کننده این سریال و حسین نمازی تشکر می‌کنم که در این شرایط حال حاضر که اعتماد به بازیگران تازه‌کار بسیار سخت شده است به من اعتماد کردند و فرصتی برای دیده‌شدن به ما دادند. حسین نمازی کارگردان کاربلدی است و زمانی که به بازیگر اعتماد می‌کند، او را در نقش خود رها کرده و اجازه استفاده از خلاقیت را به بازیگر می‌دهد. بسیار خوشحال هستم که با این تیم کاربلد اولین تجربه سریال خود را پشت‌سر گذاشتم.

منتظر قسمت‌های آینده سریال حوالی پاییز باشید

او در ارتباط با نزدیک‌شدن به نقش «سامان» و تلاش برای رسیدن به این کاراکتر که تاثیر بسیاری بر دیگر شخصیت‌های این سریال دارد، نیز توضیح داد: در این سریال تمام سعی من این بود که شخصیت واقعی را از کاراکتر سامان ارائه دهم. شخصیتی چند وجهی که از میان مردم آمده و ملموس و واقعی باشد و مخاطب با او ارتباط برقرارکند. در قسمت‌های بعدی نیز نقش موثرتری را از این کاراکتر شاهد خواهیم بود.منتظر قسمت‌های آینده این سریال باشید.

بازخورد خوب مخاطب

وی در پاسخ به این سوال که با پخش چند قسمت اولیه فیلم، چه بازخورهایی را از جانب مخاطبان دریافت کرده‌اید و فکر می‌کنید جذابیت داستان باعث بیشتر دیده‌شدن فیلم در قسمت‌های بعدی خواهد شد یا خیر؟ گفت: در این مدت با بازخوردهای بسیارخوبی از مخاطبان در فضای مجازی روبه‌رو شدم و سوالات گوناگون مخاطبان از ادامه داستان سریال نشان می‌دهد که پیگیر موضوع فیلم هستند و این برایم بسیار لذت‌بخش است.وی در پایان افزود: به مخاطبان وعده می‌دهیم منتظر غافلگیری «حوالی پاییز» در قسمت‌های بعد باشند.

بیوگرافی رضا اکبرپور بازیگر نقش سامان در سریال حوالی پاییز +عکسها

سلفی رضا اکبرپور در پشت صحنه سریال حوالی پاییز


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا