انتقاد تند آلن شیرر از برگزاری بازی خداحافظی رونی


انتقاد تند آلن شیرر از برگزاری بازی خداحافظی رونی

مخالفت ها با برگزاری دیدار خداحافظی برای وین رونی، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی که 119 بازی ملی برای انگلیس انجام داده و بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید، پس از سال 2016 دیگر به جمع سه شیرها دعوت نشد و در نهایت از بازی های ملی خداحافظی نکرد. ولی بازی خداحافظی نیز برای او برگزار نشد که از نگاه اتحادیه، با توجه به رکوردهای رونی در تیم ملی انگلیس، موضوعی الزامی است.

انتقاد تند آلن شیرر از برگزاری بازی خداحافظی رونی

از همین رو، اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفت در دیدار دوستانه با آمریکا، برای وین رونی مراسم خداحافظی برگزار کنند. اما این موضوع با واکنش های تندی روبرو شده که آخرین نفر، آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس بوده است.

او در مطلبی در وبسایت سان نوشت:" اینکه مراسمی برای رونی برگزار شود ایده خیلی خوبی است و اینکه درآمدهای این دیدار به خیریه برسد، فوق العاده است. ولی من دائم می‌شنوم که مربی ها و بازیکنان از تعداد بالای بازی ها شکایت می‌کنند و حالا ما در اواسط ماه نوامبر، مراسم خداحافظی برگزار می‌کنیم. وین بهترین گلزن انگلیس است و کارنامه درخشانی داشته است ولی بازی کردن برای انگلیس افتخار است، نه اینکه انگلیس به بازی کردن بازیکنان افتخار کند.

انتقاد تند آلن شیرر از برگزاری بازی خداحافظی رونی

با توجه به اینکه وین 15 ماه پیش بازنشسته شد، اگر اتحادیه می‌خواست برایش مراسمی برگزار کند، چرا برای یکی از بازی ها به عنوان مهمان دعوتش نکرد. این خیلی منطقی تر بود تا اینکه بگوییم: «وین، ممنون بابت بازی کردن برای انگلیس و حالا یک بازی دیگر هم برای تو.» برای هیچ بازیکن دیگری این کار رخ نداد و من فکر می‌کنم اتحادیه برای این چنین کاری می‌کند که در بلیت فروشی برای بازی دوستانه روز پنجشنبه دچار مشکل است. شاید فکر کنید گرت ساوتگیت به این بازی برای آماده کردن تیم برای آینده نیاز داشت ولی اینطور نیست."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی