ایده‌های برتر استارت آپی معرفی شدند/ نگاه حمایتی دولت به استارت آپ‌ها است


جشنواره استارت آپی با هدف معرفی ایده های برتر و در راستای حرکت به سمت اقتصاد پویا برگزار شد.

ایده‌های برتر استارت آپی معرفی شدند/ نگاه حمایتی دولت به استارت آپ‌ها استبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره‌های استارت‌آپی برای معرفی ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری با حضورعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، عمو عابدینی عضو دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و مجید ایرانمنش مدیر کل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این همایش که با هدف معرفی ایده های استارت آپی برگزار شد و ۱۰۰ ایده جدید که قابلیت ساخت اپلیکیشن را داشته‌اند مورد داوری قرار گرفت و سپس ۳ عدد از آن‌ها توانستند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند و جوایز ۵، ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کنند.

حضور سرمایه گزاران در کنار استارت آپ ها منجر به شکوفایی می‌شود

علیرضا دلیری با اشاره به اهمیت استارت آپ ها گفت: باید شتابدهنده‌ها را به سمت اقتصاد پویا یا همان دانش بنیان سوق دهیم و از این رو وجود سرمایه‌گذاران مستعد و حضور بانک‌ها و بنگاه‌ها در حوزه تخصصی و فناورانه نقش مؤثری دارد، زیرا این حضور پر رنگ سبب حرکت جوانان در استارت‌آپ‌ها می‌شود.

مجید ایرانمنش مدیرکل دفتر فن‌آوری و اطلاعات ارتباطات معاونت علمی با بیان اینکه یکی از فاکتور‌های موفق در بحث استارت‌آپ‌ها عملکرد خوب آنها است، اظهار کرد: اکنون دنیا به این جمع بندی رسیده است کهه به کمک استارت آپ ها و معرفی آن ها می‌توان به نتایج خوبی رسید از این رو یکی از برنامه‌های دولت حمایت از استارت‌آپ‌ها است.

عموعابدینی عضو دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه در گذشته به دلیل آنکه طرح ایده استارت‌آپی مورد توجه قرار نمی‌گرفته است، گفت: در حال حاضر با اعتماد به جوانان در موقعیت خوبی قرار گرفته ایم و استارت‌آپ‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌توانند خدمات بزرگی را برای کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت