ویژگی طرح «همیاران مهر» بانک قرض الحسنه مهر


در طرح «همیاران مهر»، متقاضیان مبلغ مورد نظر خود را در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در حساب تعریف شده نزد این بانک واریز می کنند.

ویژگی طرح «همیاران مهر» بانک قرض الحسنه مهر
پول‌نیوز - بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توسعه وگسترش فرهنگ قرض الحسنه، همسو با نیات خیرخواهانه و نوع دوستانه هموطنان، اقدام به تأمین مالی جمعی به منظور حمایت از نیازمندان تحت عنوان طرح «همیاران مهر» کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در طرح «همیاران مهر»، متقاضیان مبلغ مورد نظر خود را در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در حساب تعریف شده نزد این بانک واریز می کنند.

در این طرح بانک متعهد می گردد در طول زمان فعالیت خود، از محل این وجوه و همچنین اقساط وصولی ماهانه تسهیلات پرداختی وجوه موصوف، به پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه در زمینه های اشتغال زایی، بانوان سرپرست خانوار، درمان و ... اقدام کند.

همچنین در صورتی که به دلایلی چون بروز حوادث غیر مترقبه و ... امکان تداوم فعالیت را نداشته باشد، بانک تمامی وجوه دریافتی در این خصوص را به نهادها و سازمانهای عام المنفعه هبه خواهد نمود.

کارکردهای طرح همیاران مهر

تعامل و همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با سازمانها و موسسات عام المنفعه و مردم نهاد، جهت تجهیز منابع از طریق وجوه واریزی خیرین (مشارکت کنندگان در طرح) و پرداخت تسهیلات به افراد نیازمندی که از سوی آنها معرفی می شود و نیز کمک به توسعه مناطق روستایی و محروم کشور از طریق جذب منابع و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ... از جمله کارکردهای طرح همیاران مهر است.

همچنین اهدای برگه ی همیاران مهر در مراسم ترحیم و بزرگداشت درگذشتگان، تحت عنوان باقیات و صالحات متوفی به جای هزینه خرید تاج گل و ... را می توان از جمله دیگر کارکردهای طرح همیاران مهر بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد.



مزایای طرح همیاران مهر برای متقاضیان

در طرح همیاران مهر مشارکت با بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص نیازمند را می توان به عنوان مزیتی برای متقاضیان شرکت در این طرح بیان داشت.

همچنین، گسترش روحیه ی نوع دوستی در میان اقشار مختلف جامعه (تقویت همدلی اجتماعی) و نیز تسریع در روند کاهش فاصله طبقات اجتماعی و جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی از دیگر مزایای شایان ذکر طرح همیاران مهر است.

علاوه بر این، بانک قرض الحسنه مهر ایران به پاس قدردانی از نیت خیرخواهانه مشارکت کنندگان در طرح همیاران مهر که متقاضی تسهیلات بانک می باشند، به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال وجه تودیعی به سپرده همیاران مهر، نسبت به افزایش ۱ ماه به دوره بازپرداخت تسهیلات شخص متقاضی اقدام می کند.

شایان ذکر است که متقاضیان از طریق سامانه https://www.qmb.ir/hamyaran/ می توانند در این طرح شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر