تهدید کم آبی اصفهان پابرجاست


تهدید کم آبی اصفهان پابرجاست

عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان تهدید کم آبی اصفهان پابرجاست که امیدواریم پروژه و طرح‌هایی که در این زمینه وجود دارد قوت بگیرد.

تهدید کم آبی اصفهان پابرجاست اتاق خبر 24:

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به مشکلات کم آبی در استان اصفهان گفت: اخیرا جلسه‌ای را درباره مشکلات کم آبی استان اصفهان با آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه وبودجه داشتیم.

وی افزود: دراین جلسه دو خواسته نمایندگان اصفهان درباره کم آبی این استان مطرح شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این جلسه بر روی پروژه انتقال آب بهشت آباد مذاکره شد و درخواست شد تا این پروژه ردیف ملی پیدا کرده و اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکیدکرد: همچنین در این جلسه درباره سامانه دوم پدافند غیر عامل در این استان مذاکراتی صورت گرفت. در حال حاضر ۵ میلیون نفر در استان اصفهان از یک تصفیه خانه آبی استفاده می‌کنند که این خود می‌تواند یک تهدید قلمداد شود که در این زمینه هم بنا شد ردیف ملی برای آن در نظر گرفته شود.

حاجی دلیگانی بیان داشت: در مجموع وضع آبی استان، وضع خوبی نیست و اگر در اردیبهشت ماه سال جاری خدا کمک نمی‌کرد، هم اکنون ما باید برای ۵ میلیون نفر در این استان آب مهیا می‌کردیم.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان اضافه کرد: همچنان تهدید کم آبی اصفهان پابرجاست که امیدواریم پروژه و طرح‌هایی که در این زمینه وجود دارد قوت بگیرد.

وی با اشاره به نامه نگاری اعضای مجمع نمایندگان اصفهان با رئیس جمهور در زمینه مشکلات آبی استان اظهار داشت: ضمن نامه نگاری با رئیس جمهور، اعضای مجمع نمایندگان اصفهان جلسات متعددی را با وزیر نیرو داشته‌اند. ما معتقدیم دولت باید نگاه خود را نسبت به کم آبی اصفهان تغییر دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت همانطور که به دریاچه ارومیه نگاه داشته و در آن بخش سرمایه گذاری می‌کند حداقل باید برای زاینده رود هم چنین تدابیری را در نظر بگیرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر