گوشت مشتری ناراضی یک رستوران غذای یک گیاهخوار شد


گوشت مشتری ناراضی یک رستوران غذای یک گیاهخوار شد

مشتری گیاهخوار یکی از کافه های محلی شکایت کرد که در غذای او گوشت وجود دارد و بعد از تحقیقات معلوم شد که گوشتی که در غذای او بوده گوشت انسان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیوزویک، یک حادثه وحشتناک در شهر بانکوک در تایلند رخ داد و در آن مشتری گیاهخوار یکی از کافه های محلی شکایت کرد که در غذای او گوشت وجود دارد و بعد از تحقیقات معلوم شد که گوشتی که در غذای او بوده گوشت انسان است.

واقعیت تکان دهنده بعد از اینکه پلیس تحقیقات را آغاز کرد، روشن شد. بعد از بررسی قطعات گوشت از این رستوران محلی معلوم شد که این گوشت ها تکه های یکی از ساکنان 61 ساله محل به نام پراسیت اینپات بود. او کمی قبل از ناپدید شدنش از کافه دیدن کرده بود.

پس از آنکه این پیرمرد تایلندی ناپدید شد، معلوم شد که وی یکی از مشتریان دائمی این رستوران بوده که اخیرا با مدیر رستوران دعوا کرده بود. در نتیجه این دعوا اینپات به قتل رسید و مالک این رستوران برای اینکه آثار جرم را پنهان کند، تصمیم گرفت تا بدن این مرد سالخورده را به قطعات کوچک تبدیل نموده و با استفاده از چرخ گوشت وی را به غذای مشتریان اضافه نماید. در حال حاضر پلیس در تلاش برای یافتن قاتل این مرد می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022