جزئیات حمله امروز رژیم صهیونیستی به زیرساخت ارتباطی ایران


جزئیات حمله امروز رژیم صهیونیستی به زیرساخت ارتباطی ایران

بنابر اعلام منبع رسمی، صبح امروز شرکت گلدن لاین اینترنت رژیم صهیونیستی در حملاتی سایبری زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و به ویژه شبکه ارتباطات موبایل را مورد هدف قرار داد که حملات مهار شد.

خبرگزاری فارس: مدیران وزارت ارتباطات امروز از بروز حملاتی با مبدا رژیم اشغالگر قدس به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خبر داده‌اند.

ساعاتی قبل حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام وقوع این حملات، گفت: «از امروز حملات پراکنده از مبداء یک رژیم غاصب به برخی زیرساخت‌های ارتباطی ایران آغاز شده که همگی با قدرت دفع شده‌اند. ملتی را به خاک و خون می‌کشند ادعای واهی حمله سایبری از طرف ایران می‌کنند و خود حملاتی را ترتیب می‌دهند.»

پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزییاتی از این حملات سایبری را تشریح کرد و گفت: «امروز صبح این حملات شکل جدی تری به خود گرفت و از یک شرکت اینترنتی به نام شرکت گلدن لاین اینترنت، این رژیم حملات طراحی شده و مقصد حملات به سمت زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و بیشتر به سمت شبکه ارتباطات تلفن همراه بوده است.

وی که پیش از این در واکنش به این اقدام گفته بود: «رژیمی که سابقه آن در به کارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی، چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش‌اش در صدمه زدن به زیرساخت‌های ارتباطی کشور به لطف هوشیاری تیم‌های فنی، ناکام ماند.» اکنون از مستند کردن حملات سایبری انجام شده برای پیگیری حقوقی آن در مجامع بین المللی توسط وزارت امورخارجه و نهاد‌های مسئول خبر داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی