نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری، ادبی و رسانه مهدوی صراط برگزار می شود


نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری، ادبی و رسانه مهدوی صراط برگزار می شود

نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری، ادبی و رسانه مهدوی صراط با همکاری بنیاد مهدویت و بنیاد بین المللی غدیر در سطح ملی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان،، گروه مهدویت و غدیر: نخستین جشنوارۀ فرهنگی هنری، ادبی و رسانه مهدوی صراط فراخوان داد.


دبیر اجرایی بنیاد فرهنگی مهدویت در استان کرمانشاه گفت: جشنواره ملی صراط با هدف ایجاد زمینه تحرک ، پویایی و نشاط در میان جوانان ، دانشجویان و دانش آموزان و هنرمندان از طریق رقابتهای سازنده و تعالی بخش و تقویت مبانی فکری، هنری ، عقیدتی و گسترش و رشد فرهنگ مهدوی و شناخت دقیق تر و عمیق تر نسبت به امام زمان (عج) و زمینه سازی برای خلق آثار با موضوع منجی آخرالزمان(عج)، تدوین و برنامه ریزی شده است.


وی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری بنیاد مهدویت و بنیاد بین المللی غدیر در سطح ملی برگزار می شود و چهار استان مرکزی، کرمانشاه، اردبیل و چهارمحال بختیاری در اجرای بخش های مختلف این جشنواره مشارکت می کنند.


همتی ادامه داد: نخستین جشنواره صراط با موضوعات فرهنگی، ادبی، هنری و رسانه در چهار بخش شعر، ادبی، فضای مجازی و بخش هنر و رسانه آغاز شده که هر بخش بطور جداگانه است.


بخش ادبی


1- داستان نویسی (کودک، نوجوان، بزرگسال)
2- فیلم نامه نویسی ( فیلم کوتاه )
3- نوشتن نامه به امام زمان (عج)
بخش شعر جشنواره شامل :
1- قالب های کهن و نوین به زبان های ( فارسی ، کردی ، ترکی و لری )

بخش فضای مجازی


1- فعالیت فرهنگی دیجیتال وب سایت (وب سایت ، شبکه های اجتماعی، نشریه الکترونیک)
2- تولید محتوای دیجیتال (استیکرمهدوی، بازی، اینفوگرافی، پادکست و .... )
3- بخش ویژه : ایده های دیجیتال مهدوی
4- نرم افزارهای چندرسانه ای و تولید اپلیکیشن

بخش رسانه ای


1- انیمیشن کوتاه و موشن گرافیک
2- نقاشی خط
3- طراحی پوستر

دبیر جشنواره صراط گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 /10/97 به دبیرخانه جشنواره به آدرس: بلوار شهید مطهری غربی، روبروی بانک مسکن، دفتر بنیاد مهدویت استان کرمانشاه و یا به پست الکترونیک info@bonyadkermanshah.ir ارسال کنند.


همتی درپایان از اهداء جوایز ارزنده برای برگزیدگان خبر داد و ابراز کرد: برای نفرات اول هر بخش مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد و سه میلیون ریال کتاب مهدویت * برای نفرات دوم هر رشته سه میلیون ریال وجه نقد و دو میلیون ریال کتاب مهدوی و به نفرات سوم هر بخش نیز 2 میلیون ریال وجه نقد و 1 میلیون ریال کتاب مهدوی اهدا می شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در اختتامیه جشنواره همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار و از صاحبان آثار برگزیده جشنواره تجلیل و جوایز آنان اهدا می شود.


گفتنی است، علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت دبیرخانۀ مرکزی مهدویت به آدرس mahdaviat.ir و یا به سایت بنیاد بین المللی غدیرکرمانشاه مراجعه کرده و یا با تلفن های 02188998600 - 09181314160 تماس بگیرند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست