پرونده لیگ برتر کشتی فرنگی بسته شد


پرونده لیگ برتر کشتی فرنگی بسته شد

مشهد- ایرنا- دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: تیم کشتی فرنگی 'شهر ما' شهرداری مشهد با کسب رتبه چهارم در نخستین فصل حضور در لیگ برتر کشتی به کار خود پایان داد و پرونده لیگ امسال با شناخت قهرمان این فصل بسته شد.

خسرو علیزاده دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و نهایی پایان یافت.
وی اظهار داشت: در دیدار نیمه نهایی تیم 'شهر ما' با نتیجه انفرادی 10 بر صفر مغلوب تیم بیمه رازی اردبیل شد و در دیگر دیدار این مرحله نیز سینا صنعت ایذه با نتیجه هفت بر سه تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم را شکست داد و تیمهای برنده به مرحله نهایی راه یافتند.
وی گفت: در مرحله نهایی، تیم کشتی بیمه رازی اردبیل با نتیجه هشت بر 2 سینا صنعت ایذه را شکست داد و قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی شد و در دیدار رده بندی نیز تیم شهر ما شهرداری مشهد با نتیجه هفت بر سه از تیم شهدای مدافع حرم قم شکست خورد و چهارم شد.
رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاههای کشور از اول شهریور ماه با حضور 6 تیم آغاز شد.
تیم 'شهر ما' با تیمهای سینا صنعت ایذه و رعد پدافند البرز در گروه 'ب' این رقابتها قرار داشت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
13 هزار کشتی فرنگی و آزاد در رتبه های مختلف کشتی فرنگی خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی