به گزارش افکارنیوز،

علی فتح‌الله زاده هنوز درست و حسابی وارد قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) نشده بود که با شعار‌هایی که هواداران در حمایت از او سر دادند مجبور به ترک بهشت زهرا شد. او روز گذشته در این‌باره و اتفاقات دیگر مربوط به تیم استقلال با خبرورزشی حرف زد. متن حرف‌های مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال را می‌خوانید.

*وقتی دیدم مردم شعار می‌دهند: «مدیر محبوب ما، حاج علی فتح‌ا...» گفتم الان باز هم آن آقایانی که برای خودشان ارزش قائل نیستند و چشم‌شان را می‌بندند و هر حرفی به دهان‌شان می‌آید بیان می‌کنند می‌گویند فلانی آمده و خط داده این را برایش بگویند.

*شرایط استقلال خوب نیست که البته دلایل گوناگونی دارد ولی همه باید دست به دست هم بدهیم و به تیم کمک کنیم تا از این وضعیت رها شده و به روز‌های خوبش برگردد.

*عده‌ای بیرون نشسته‌اند و حرف‌هایی درباره استقلال می‌زنند که پارادوکس‌های زیادی با هم دارند. افرادی که نه ریشه‌ای در فوتبال دارند و نه ارزش پاسخگویی. البته این افراد تافته جدابافته هستند.

*آرشیو مطبوعات ثابت می‌کند هر زمان هر مدیری در استقلال بوده از او حمایت کرده‌ام و الان هم از فتحی حمایت می‌کنم، چون او کمترین تقصیر را در اتفاقات این فصل استقلال دارد.

*همواره در این مدت از شفر حمایت کرده‌ام و بار‌ها گفته‌ام او هیچ گناهی در نتایج تیم ندارد. گناهکاران واقعی کسانی هستند که تیمی که شفر ساخته بود را متلاشی کردند. آن‌هایی که از درخشش استقلالی که الان باید در فینال آسیا بود لرزه بر تن‌شان افتاد و تیم را به حاشیه بردند و نگذاشتند به اوج‌گیری اش ادامه دهد.

*مردمی که مرا به امام زمان (عج) و امام حسین (ع) قسم می‌دهند که به باشگاه برگردم باید بدانند دست من نیست که برگردم. وزارت ورزش و جوانان است که این کار را می‌کند و آن‌ها باید خواسته مردم را ببینند و بشنوند.

*متأسفانه چیز‌های عجیب و غریبی در سبک بازی برخی بازیکنان در ترکیب استقلال می‌بینیم. آن‌هایی که با طنابی به ترکیب و زمین وصل هستند ولی طوری بازی می‌کنند که اگر به این روند ادامه بدهند اسامی‌شان را برای هواداران بیان می‌کنم تا رسوا شوند.

*عده‌ای برای استقلال و شفر خواب‌هایی دیده‌اند و دوست دارند اهدافی که در سر دارند را به قیمت کوچک کردن نام بزرگ استقلال در این تیم پیاده کنند که البته ما هستیم و نمی‌گذاریم. من انسان صادقی هستم و از بیان حقایق هرگز ابایی نداشته‌ام.

*از شفر و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که به رغم شکست در دیدار با سایپا و حذف از جام حذفی به مراسم پیشکسوت بزرگ استقلال آمدند. جایی که می‌دانستند ممکن است با هواداران عصبانی هم مواجه شوند.