تریکو بافی یکی از جدیدترین و شیک ترین سبک های بافتنی است که امروزه به شدت مورد توجه قرار می گیرد. این هنر از زیبایی خاصی برخوردار است و تنوع بالایی دارد، پتو تریکو بافی، تزیینی های زیبا با نخ تریکو، کیف تریکو بافی، سبد تریکو بافی و… از جمله رایج ترین موارد استفاده از این هنر است که با استقبال بسیار بالایی نیز روبرو شده است. اگر شما نیز به تریکو بافی علاقه مند هستید، این مطلب از مجله هنر در خانه را از دست ندهید و با این هنر بسیار زیبا بیشتر آشنا شوید.

مدل های سبد تریکو بافی جدید و شیک

تریکو بافی همچون قلاب بافی با استفاده از یک قلاب انجام می گیرد که البته ابعاد بزرگتری دارد. از این هنر اغلب در تزیینات منزل استفاده می شود، از این رو همچون بافتنی های تزیینی تنوع بسیار بالایی دارد، بافت سبد تریکو بافی را می توان رایج ترین نوع بافت با نخ تریکو دانست که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و می توان از آن در موارد مختلف استفاده نمود. در ادامه عکس های انواع سبد تزیینی که با نخ تریکو بافته شده اند را مشاهده می نمایید که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبدهای تریکو بافی

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکومدل تریکو بافی

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوتریکو بافی های تزییی

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبدهای تریکو بافی درب دار

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوتریکو بافی های فانتزی و بامزه

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکوبافی جدید

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبدهای تزیینی با نخ تریکو

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکومدل جدید سبد تزیینی تریکو

همانطور که تا اینجا ملاحظه نمودید سبدهای تریکو بافی تنوع بسیار بالایی دارند و شما عزیزان می توانید با ایجاد کمی تغییر در آنها و همچنین استفاده از ابتکار و خلاقیت خود اقدام به بافت سبد های جدید و شیکی نمایید. تنها نکته مهم و قابل توجه در بافت این سبد ها این است که برای کارایی بیشتر می توانید از کفی چوبی داخل آنها استفاده نمایید و به این صورت زیبایی و مقاومت آن را بیشتر نمایید. تریکو بافی برای بافت پتو بافتنی و کیف ها و کوله پشتی های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکوسبد تریکو بافی گرد و مربع با قلاب و ایده های بافت سبد تریکو

حال که با مدل های متنوع و بسیار زیبای سبدهای تریکو بافی آشنا شدید، می توانید با الگوبرداری از آنها و همچنین استفاده از ابتکار خود اقدام به بافتن سبد های مختلف نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید. شما دوستان هنرمند و علاقه مند به اینگونه کارهای هنری می توانید با کلیک بر روی بافتنی هنر در خانه و مراجعه به این به این بخش از دیگر مدل ها و همچنین آموزش های بسیار زیبا و کاربردی در این زمینه دیدن نمایید.