هجوم مارهای سمی به خانه زن جوان! +فیلم


هجوم مارهای سمی به خانه زن جوان! +فیلم

گرم شدن موقت هوا موجب شد تا یک زن جوان انگلیسی دو مار سمی را در اتاق خواب و همچنین سینک آشپزخانه پیدا کند.

هجوم مارهای سمی به خانه زن جوان! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گرم شدن موقتی هوا موجب شد تا زن جوان انگلیسی با صحنه ای هولناک در داخل خانه اش مواجه شود. این زن که هویتش اعلام نشده است دو مار سمی خطرناک را که وارد سینک ظرفشویی آشپزخانه و همچنین اتاق خواب او شده بودند پیدا کرد. او که اهل منطقه "سامفورد" انگلیس است بدلیل گرم شدن هوا شب هنگام اقدام به باز گذاشتن پنجره خانه اش کرده بود اما روز شنبه هنگامی که او به آشپزخانه مراجعه کرد با دیدن یک مار سمی قهوه ای در سینک ظرفشویی شوکه شد.

اما این تمام ماجرا نبود. این زن روز بعد یک مار سمی دیگر را که وارد اتاق خوابش شده بود در تختخواب پیدا کرد. این مارهای فرصت طلب پس از گرم شدن موقت هوا از طریق پنجره وارد خانه این زن شده بودند. او بلافاصله با یک مرکز مارگیری تماس گرفت و آنها پس از حضور در محل اقدام به گرفتن مارها و انتقال آن به بیرون از خانه کردند. مار بزرگتر توسط مارگیری با نام براون شکار شد و مار دوم که کوچکتر بود تلاش کرد تا از دست مارگیران فرار کند. سرانجام آنها توانستند با جستجوهای زیاد مار دوم را نیز شکار و آن را نیز به خارج از خانه این زن منتقل کنند.

"براون" یکی از مارگیران این مرکز در گفتگو با Yahoo7 گفت که دیدن این صحنه ها برای این زن جوان تا حدودی ترسناک بود. او کاملا گیج شده بود و نمی دانست چه کاری باید انجام دهد. این اتفاق باعث شد تا او هیچ گاه اقدام به بازکردن پنجره های خانه ش نکند.

او گفت بیشتر چنین مارهایی در واقع مارهای ماده هستند چون آنها پس از تخمک گذاری به محیط های دوردست می روند.

انتهای پیام/

گرم شدن هوا موجب هجوم مارها به خانه زن جوان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید