استوری مخصوص مدارس به اینستاگرام اضافه می‌شود


استوری مخصوص مدارس به اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام احتمالا بخش استوری مخصوص مدارس را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کند تا فقط فقط شامل محتوایی است که دانش‌آموزان یک مدرسه می‌توانند آن را ببینند.

استوری مخصوص مدارس به اینستاگرام اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخبار جدید منتشر شده از TechCrunch حاکی از این است که اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی به نام استوری مخصوص مدارس است که تنها شامل محتوایی از دانش‌آموزان یک مدرسه خاص می‌شود.

اولین شخصی که استوری مدارس را در کدهای اینستاگرام مشاهده کرد، یک فرد آگاه به نام جین مانچون وونگ بود. این شخص همچنین چند ویژگی آن را با جزئیات توضیح داده است. تنها افرادی که در جامعه مدرسه باشند، قادر خواهند بود استوری مدارس را مشاهده کنند. همچنین استوری مدارس می‌توانند نظارت و به صورت دستی بررسی شوند تا امنیت اجتماعی که محتوای آن را می‌بینند و موارد را به اشتراک می‌گذارند، تأمین شود. البته اینستاگرام از واکنش به این خبرها سرباز زده و هیچگونه پاسخی نداده است.

ایده استوری مختص مدارس از آنجایی شکل گرفته که اینستاگرام یک اپ مخصوص مدارس راه انداخت و آن را مورد آزمایش قرار داد. این تابستان، این کمپانی برا دانشجویانی که تازه وارد دانشگاه شده بودند، قابلیت گروهی را آزمایش کرد. کاربران این گروه می‌توانند استوری اینستاگرام هم ورودی‌ها و هم رشته‌ای‌های خود را ببینند و به آن‌ها پیام دایرکت بدهند. پیش از این در سال 2015، اسنپ‌چت هم همین قابلیت را در مدت کوتاهی با نام «Our Campus Story» مورد آزمایش قرار داد.

گفتنی است، تنها به دلیل اینکه اخیراََ این کدها در اپلیکیشن اینستاگرام دیده شده‌اند، به این معنا نیست که اینستاگرام لزوماََ قصد اضافه کردن آن به این شبکه اجتماعی را دارد. در ادامه می‌توانید کدهایی را مشاهده کنید که وونگ آن‌ها را در توئیتر خود به اشتراک گذاشته است.

استوری مخصوص مدارس به اینستاگرام اضافه می‌شود

به تازگی، اینستاگرام قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که با کمک آن، کاربران می‌توانند ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در کانال IGTV را در استوری خود به اشتراک بگذارند و کاربران دیگر با لمس کردن قسمتی که به استوری اضافه شده، به کانال IGTV ارجاع داده می‌شوند و آنجا ویدئو را به طور کامل مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اشتراک گذاری ویدئوهای IGTV در استوری اینستاگرام ممکن شد

انتهای پیام/

اینستاگرام در حال کار کردن روی استوری مخصوص مدارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در