پخش بازی برگشت فینال آسیا در سینماها


پخش بازی برگشت فینال آسیا در سینماها

شورای عالی اکران تصویب کرد که بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در سینماهای کشور نمایش داده شود. این در حالی است که سالن‌دارها همچنان از پخش جام جهانی روسیه به فیلمسازان بدهکارند.

به گزارش شمانیوز: علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران درباره مصوبات این شورا گفت: امروز دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه،‌ شورای عالی اکران جلسه خود را برگزار کرد و در این جلسه به موضوعات مختلفی پرداخته شد.

وی ادامه داد: شورای عالی اکران امروز همچنین درباره نمایش بازی فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز تصمیم‌کرد و قرار شد که سینماهایی که علاقه‌مند به نمایش این بازی هستند، با اخذ مجوز از اماکن و کارگروه اکران، این بازی را در سالن‌های خود به نمایش در آورند.

بر پایه گزارش، بازی برگشت دو تیم فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز روز شنبه ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزاری می‌شود. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال از بهنام بانی و شهاب مظفری دو خواننده پاپ برای حضور در ورزشگاه و اجرای ترانه‌های خود دعوت کرده است.

پخش بازی‌های فوتبال در سینما، در جام جهانی نیز صورت گرفت و حدود ۲ میلیارد تومان نصیب سینماها کرد. قرار بود عواید این بلیت‌فروشی بین سالن‌دارها و فیلمسازان تقسیم شود، اما پس از گذشت چند ماه از موضوع، هنوز برخی فیلمسازان پولی دریافت نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد