«نیمار» دوست دارد به بارسلونا بازگردد


«نیمار» دوست دارد به بارسلونا بازگردد

بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا مدعی شده نیمار دوست دارد به بارسلونا بازگردد، اما پروسه بازگشت او به این تیم و جدایی‏‎اش از پاری‏‌سن ژرمن بسیار دشوار خواهد بود.

«نیمار» دوست دارد به بارسلونا بازگرددبه گزارش فانوس، مارتین مونتویا، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا، اخیرا گفتگویی با وب سایت گل انجام داده و به شایعات مربوط به بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا پرداخته است: «به نظرم او دوست دارد به بارسلونا بازگردد چون در مدتی که در این تیم بود به راحتی هماهنگ شده بود و دوران خوبی داشت. رابطه‌اش با سوارس و مسی هم بسیار عالی بود.»

مونتویا که حالا در برایتون بازی می‌کند هرچند معتقد است بازگشت او پروسه بسیار سختی است: «پاری‌سن ژرمن هم تیم فوق‌العاده‌ای است و بعید می‌دانم به راحتی به او اجازه بدهند که از تیمشان جدا شود. از طرفی برای نیمار پول زیادی پرداختند و بارسلونا چنین پولی را برای بازگرداندن او نخواهد پرداخت.»

مونتویا همچنین در پایان درباره بارسلونا، تیم سابق خودش، صحبت کرد: «بارسا همیشه بارسا است، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌ها هستند و در هر شرایطی می‌توانند حریفان را شکست دهند. بازیکنان این تیم فوق‌العاده هستند، به تاتنهام نگاه کنید، آن‌ها تیم بزرگی هستند و در ومبلی شکست خوردند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی