تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس


تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس

رکنا: دختر 2 ساله ای در تگزاس مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر 2 ساله ای در تگزاس توسط ناپدری اش مورد تجاوز Rape و شکنجه Torture قرار گرفت و به قتل Murder رسید.

طبق گزارش پلیس، متهم کنی هوت 32 ساله دختر همسرش را پس از این که مورد تجاوز قرار داد، در ماشین با حرارت بالا رها کرد و در آخر با استفاده از سشوار بدن او را سوزاند.

مادر قربانی، هازانا آندرسون 21 ساله که از این موضوع خبردار داشت برای این که خود و همسرش را بی گناه جلوه دهد با اداره پلیس Police تماس گرفت و گزارش مفقودی دخترش را داد.

وی به مامورپلیس گفت که تقریبا 3 روز است که از دخترش خبری ندارد و او را آخرین بار که در ماشین رها کرده بود تا به حال ندیده است.

ماموران تحقیق با بررسی و تحقیقات توانستند جسد دختر کوچک را در حالی که برهنه در ماشین افتاده بود در حوالی تگزاس پیدا کنند.

با بررسی و آزمایشات پزشکی قانونی اثرات مردانه ای از ناپدری قربانی در بدنش دیده شد که نشان می داد وی قبل از قتل مورد تجاوز قرار گرفته و بعد بدنش سوزانده شده است.

پس از دستگیری ناپدری سنگدل وی ابتدا این اتهامات را رد کرد و مدعی بود که قتل و تجاوز کار او نبوده اما طبق گزارش پزشکی قانونی مرد 32 ساله مجرم جنسی شناخته شد.

وی در بازجویی ها اعتراف کرد که بارها دخترکوچک را در کیسه زباله می گذاشت و با بستن کیسه او را دچار خفگی و بعد رها می کرد و همسرش که مادر قربانی بود از این موضوع خبر داشت.

در حال حاضر دو متهم بدون قرار وثیقه در بازداشت هستند تا اولین جلسه دادگاهشان به زودی برگزار شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق