برگزاری یادواره 87 شهید کوثر


برگزاری یادواره 87 شهید کوثر

گروه اجتماعی – با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادواره 87 شهید بزرگوار کوثر و دو شهید گمنام در شهرستان کوثر برگزار شد.

برگزاری یادواره 87 شهید کوثربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز 15 آبان ماه در یادواره 87 شهید کوثر تصریح کرد: آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است و این مسئله در حال حاضر برای همه نمایان است چرا که آمریکا با کشتارهای بی‌رحمانه‌اش این موضوع را تثبیت کرده است.
وی بیان کرد: امنیت جمهوری اسلامی ایران در سایه مجاهدت‌ها و نثار خون شهیدان رقم خورده و ناقضان حقوق بشری که خود را مکمل حقوق بشر می‌دانند فقط سعی در بر هم زدن این نظم و امنیت داشته‌اند که خوشبختانه در سایه خون پاک شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آمریکا بزرگ‌ترین اسناد جنایتی در کشورهای مختلف را با کشتارهای بی‌رحمانه و وحشیانه دارد و با خوی استکباری و استعماری خود باز هم ادعای حامی بشر می‌کند که این امر در حقیقت کنابه آب در هاون کوبیدن است.
فیاضی تصریح کرد: در عصر کنونی که هم‌اکنون هجمه‌های اقتصادی کاملا هویداست باید ضعف‌ها و خلاهای اقتصادی را که ناشی از سوءمدیریت‌ها است مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم و با نظارت‌های کافی و به موقع راهی مناسب برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برداریم و از تحریم‌ها به عنوان فرصت‌ها استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: دشمنان بار دیگر در راهپیمایی باشکوه 13 آبان ماه هویت اصلی انقلاب اسلامی ایران را همگام با ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی دیدند و مردم عزیزمان بار دیگر در صحنه‌های سخت و سرنوشت‌ساز کشور دست از تلاش برنداشته و جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل