معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل


معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

شرکت آمریکایی کِنورث که یکی از اعضای گروه پاکار است (گروه Paccar شامل شرکت‌های داف، کنورث و پیتربیلت می‌شود)، جدیدترین کِشندهٔ خود را با نام W990 معرفی کرده است. این کِشندهٔ جدید ادامه‌دهندهٔ راه سری باسابقه و پرافتخار سری W900 کنورث است و میراث باشکوهی را به همراه دارد. در طراحی W990 اِلمان‌های سنتی طراحی... نوشته معرفی کِشندهٔ جدید کنورث...

شرکت آمریکایی کِنورث که یکی از اعضای گروه پاکار است (گروه Paccar شامل شرکت‌های داف، کنورث و پیتربیلت می‌شود)، جدیدترین کِشندهٔ خود را با نام W990 معرفی کرده است. این کِشندهٔ جدید ادامه‌دهندهٔ راه سری باسابقه و پرافتخار سری W900 کنورث است و میراث باشکوهی را به همراه دارد. در طراحی W990 اِلمان‌های سنتی طراحی کشنده‌های کلاسیک آمریکایی با ویژگی‌های مدرن ترکیب شده است. اولین و مهم‌ترین اصل در طراحی این کشنده، وجود عامل شگفت‌زده کردن بوده است زیرا هیچ‌چیز مثل دیدن یک کنورث با کاپوت کشیده در جاده‌ها نمی‌تواند نمادی از غرور و آزادی را به نمایش بگذارد.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

W990 روی پلت‌فرم محبوب و ثابت‌شدهٔ 2.1 متری ساخته شده که در کِشنده‌های کنورث T680 و T880 هم بکار رفته است اما این کِشندهٔ جدید راحتی و آسایشی را برای راننده فراهم کرده که در هیچ‌یک از دو مدل مذکور وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال، برای W990 پکیجی بنام «استودیوی راننده» قابل سفارش است که شامل مجموعه‌ای از تجهیزات پریمیوم مثل صندلی 180 درجهٔ سرنشین، میزهای قابل چرخش برای دو نفر، یخچال و فضای مناسبی برای قرار دادن ماکروویو می‌شود. این تجهیزات، کابین کِشنده را به یک خانهٔ لوکس روی جاده‌ها تبدیل می‌کنند. در داشبورد W990 نیز یک نمایشگر هفت اینچی رنگی تعبیه شده که ویژگی‌های مهمی مثل ناوبری ویژهٔ کامیون‌ها، اطلاعات کِشنده، تماس تلفنی، دوربین نقاط کور و اینترنت را ارائه می‌کند.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

W990 در بخش سیستم‌های سرگرمی هم به پکیج صوتی پریمیوم کنورث شامل آمپلی‌فایر 320 واتی، ساب‌ووفر، هشت بلندگو و تلویزیون 28 اینچی مجهز شده است. در کابین این کِشنده کمد بزرگی برای قرار دادن لباس‌ها، چند کشو و یک محفظهٔ بزرگ زیر تختخواب تعبیه شده است درحالی‌که یک اینورتر 1800 واتی با چهار خروجی برق 120 ولت نیز انرژی موردنیاز وسایل برقی را تأمین می‌کنند. در اینجا همچنین سیستم نورپردازی LED نیز وجود دارد که هنگام خواب نور مناسبی را تنظیم می‌کند.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

برای W990 پیشرانهٔ MX-13 گروه پاکار در نظر گرفته شده است. این موتور از نوع 12.9 لیتری شش سیلندر خطی است که با طیف قدرتی از 405 تا 510 اسب بخار و گشتاور 1965 تا 2510 نیوتن متر قابل انتخاب است. انتقال این نیرو هم توسط گیربکس 12 سرعتهٔ اتوماتیک گروه پاکار صورت می‌گیرد. W990 به‌منظور به حداکثر رساندن کارایی در حمل‌ونقل‌های طولانی و محلی طراحی شده و استاندارد جدیدی را در این صنعت وضع کرده است.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل
به گفتهٔ مدیر کنورث و معاون ارشد گروه پاکار آقای «مایک دوزیر»، W990 بازتاب شعار کنورث یعنی «World’s Best» بوده که نشان‌دهندهٔ کیفیت و مهندسی عالی کلیهٔ ساخته‌های این شرکت آمریکایی است. عملکرد عالی، استایل کلاسیک، ویژگی‌های پریمیوم و تجهیزات رفاهی فراوان این کِشنده نیز حس پیروزی و غرور به راننده می‌دهد.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

یک نسخهٔ ویژه از W990 نیز با نام Limited Edition ارائه شده که در داخل از تِم تاریک نیمه‌شب به همراه‌ تریم چوبی روی داشبورد و رو دری‌ها برخوردار است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی منحصربه‌فرد این نسخه نیز می‌توان به چرم مشکی‌رنگ، دوخت لوزی دوتایی در روی دری‌ها و روکش چرمی غربیلک فرمان با دوخت آبی اشاره کرد. W990 با کابین‌های مختلفی شامل Day Cab (بدون جای خواب)، Sleeper Cap با سقف کوتاه تخت، Sleeper Cap با سقف متوسط و Sleeper Cap با سقف بلند به بازار عرضه می‌شود.

معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر