پذیرش CFT شرط پذیر نیست


پذیرش CFT شرط پذیر نیست

علیرضا زاکانی نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات باهنر درباره پذیرش CFT تأکید کرد که CFT شرط‌پذیر نیست.

پذیرش CFT شرط پذیر نیستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زاکانی، نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست توییتری خود با اشاره به اظهارات روز گذشته محمدرضا باهنر نماینده سابق مجلس درباره اینکه ما می‎توانیم CFT را به‎صورت مشروط بپذیریم، با تأکید بر اینکه CFT شرط‌پذیر نیست، اظهار داشت که با پذیرش آن خودمان طناب دار تحریم را بر گردن ملت ایران خواهیم انداخت.

زاکانی در توییتر نوشت:

"ما میتوانیم CFT را به صورت مشروط و تا آنجا که مخالف احکام اسلامی و قانون اساسی نباشد، بپذیریم وگرنه با تحریمها ومشکلات بیشتری مواجه میشویم.

دو نکته غلط دربیان آقای باهنر هست اولاً #CFT شرط پذیر نیست ثانیاً با پذیرش آن خودمان طناب دار #تحریم را برگردن ملت ایران خواهیم انداخت."

پذیرش CFT شرط پذیر نیست

گفتنی است محمدرضا باهنر روز گذشته گفته بود: ما می‎توانیم CFT را به‎صورت مشروط و تا آنجا که مخالف احکام اسلامی و قانون اساسی نباشد، بپذیریم چراکه اگر به آن نپیوندیم با تحریم‎ها و مشکلات بیشتری مواجه می‎شویم.

بیشتر بخوانید: تحریم‌های ترامپ، دلیل چهارمی برای بزرگداشت ۱۳ آبان +تصویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی