کور شدن جوان خام در اثر ترکیدن ترقه در صورتش! +تصاویر


کور شدن جوان خام در اثر ترکیدن ترقه در صورتش! +تصاویر

یک جوان خام حین آتش بازی در اثر انفجار ناگهانی ترقه در صورتش یکی از چشمانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک جوان 25 ساله اهل "کاردیف" انگلیس که یکی از چشمانش را حین انجام آتش بازی از دست داد از شهروندان خواست تا در مراسم آتش بازی پیشرو نکات ایمنی را رعایت کرده و کاملا مراقب باشند. "آنتونی بری" هنگامی که مشغول آتش بازی بود ناگهان یکی از ترقه ها در صورتش منفجر و موجب شد تا او یکی از چشمانش را از دست بدهد. شدت این حادثه به حدی بود که حتی موجب ضربه مغزی این جوان شد. او که هنوز درگیر عواقب این حادثه است به سایر جوانان هشدار داد تا مراقب سلامتی خود باشند.

کور شدن جوان خام در اثر ترکیدن ترقه در صورتش! +تصاویر

بنا به گفته آنتونی او هنوز هم به این حادثه فلش بک می زند و هنوز در حال یادگیری است که چگونه بدون چشم راست خود زندگی کند. آنتونی در این باره گفت : " مثل این بود که یک بمب منفجر شده باشد. من آن حادثه را به خوبی به یاد می آورم. پس از انفجار ترقه در صورتم به بیمارستان منتقل شدم و مورد عمل جراحی قرار گرفتم."

بنا به گفته آنتونی در لحظه حادثه تعدادی کودک نیز در کنارش حضور داشتند. او در مورد چگونگی وقوع این حادثه دلخراش گفت :" ترقه ای که Flying Pig نام داشت را به هوا پرتاب کردم اما منفجر نشد. بلافاصله به سمت آن رفتم چون تعدادی کودک در اطراف آن جمع شده بودند. پس از برداشتن ترقه ناگهان در صورتم منفجر شد."

او ادامه داد : " در حالی که نمی توانستم جایی را ببینم روی زمین نشستم. یکی از چشمانم به شدت می سوخت و درد زیادی را تحمل می کردم. بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم و تحت یک عمل جراحی دو و نیم ساعته قرار گرفتم. پس از عمل بود که متوجه شدم جراحان موفق به نجات چشم من نشدند و مجبور شدند تا آن را خارج کنند.

کور شدن جوان خام در اثر ترکیدن ترقه در صورتش! +تصاویر

انتهای پیام/

ترکیدن ناگهانی ترقه موجب کور شدن جوان خام شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن