خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع رسانی شود


خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع رسانی شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته در بخش های مختلف باید به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز سه شنبه در نشست فرهنگی و سیاسی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب افزود: مناطق مختلف کشور در سایه انقلاب اسلامی در بخش های زیرساختی توسعه و پیشرفت قابل توجهی داشته و از این رو این خدمات نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.
وی بیان کرد: خدمات و اقدامات توسعه ای نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته در دورترین مناطق کشور نیز اجرا شده و شهرها و روستاها امروز تفاوت قابل توجهی با دوران قبل از انقلاب اسلامی دارد.
وی ادامه داد: ادارات و دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی خدمات نظام در حوزه کاری و فعالیت خود اقدام کرده و از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنند.
فرماندار تکاب با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد نمونه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که خدمات قابل توجه و ماندگاری برای رسیدگی به نیازمندان و مستضعفان کشور داشته است.
مکرمی با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد عبادت محسوب می شود، اضافه کرد: فعالیت در کمیته امداد، توفیق الهی برای کارکنان خدوم این مجموعه است که به صورت شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به محرومان جامعه تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن امسال، چهل سالگی خود را جشن می گیرد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و پس از انقلاب اسلامی از بخش به شهرستان تبدیل شد.
7514/6185/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان