گلکسی نوت 9 سفید به زودی معرفی می‌شود


گلکسی نوت 9 سفید به زودی معرفی می‌شود

به زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 سفید خواهیم بود. کسانی که علاقه‌مند به داشتن گلکسی نوت 9 سفید رنگ هستند، می‌توانند تا مدتی دیگر آن را خریداری کنند. ایوان بلاس (Evan Blass)، افشاگر معروف در توییتر اظهار داشت که گلکسی نوت 9 سفید به زودی به بازار عرضه خواهد شد. اگر چه... نوشته گلکسی نوت 9 سفید به زودی معرفی می‌شود اولین بار در گجت نیوز....

به زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 سفید خواهیم بود. کسانی که علاقه‌مند به داشتن گلکسی نوت 9 سفید رنگ هستند، می‌توانند تا مدتی دیگر آن را خریداری کنند.

ایوان بلاس (Evan Blass)، افشاگر معروف در توییتر اظهار داشت که گلکسی نوت 9 سفید به زودی به بازار عرضه خواهد شد. اگر چه سامسونگ هنوز در این رابطه هیچ اطلاعیه‌ای نداده است، اما خیلی زود در رابطه با آن خواهیم شنید.

گلکسی نوت 9 همراه با صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر آمولد و رزولوشن 1440*2960 پیکسل معرفی شد. این دستگاه دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 بوده و با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو اجرا می‌شود. گلکسی نوت 9 از یک باتری 4000 میلی آمپری قدرت می‌گیرد و در مدل‌هایی با رم 8 و 6 گیگابایت عرضه شده که به ترتیب دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی 512 و 128 گیگابایت است.

این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه 12 + 12 مگاپیکسل در بخش عقب و همچنین یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل است. قلم هوشمند S-Pen این دستگاه، امکان کنترل از فاصله حداکثر 10 متری را فراهم می‌کند.

گلکسی نوت 9 سفید به زودی معرفی می‌شود

شرکت سامسونگ این محصول را با رنگ‌های مسی (Metallic Copper)، آبی (Ocean Blue)، مشکی (Midnight Black) و بنفش (Lavender Purple) معرفی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که ما شاهد گلکسی نوت 9 در رنگ سفید خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر