تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!


تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!

دوستان! زمان داستانی متفاوت فرا رسیده است! همه‌ی ما دوستدار خودرو هستیم و البته به تمیز نگه داشتن خودروهای خود نیز افتخار می‌کنیم. البته برخی هم اهمیتی به تمیزی خودروی خود نمی‌دهند ولی خب این موضوع بحث ما نیست! برخی از افراد در خانه‌ی خود از کارواش خانگی استفاده می‌کنند اما گاهی اوقات تمیز کردن... نوشته تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی! به...

دوستان! زمان داستانی متفاوت فرا رسیده است! همه‌ی ما دوستدار خودرو هستیم و البته به تمیز نگه داشتن خودروهای خود نیز افتخار می‌کنیم. البته برخی هم اهمیتی به تمیزی خودروی خود نمی‌دهند ولی خب این موضوع بحث ما نیست! برخی از افراد در خانه‌ی خود از کارواش خانگی استفاده می‌کنند اما گاهی اوقات تمیز کردن خودرو عذاب‌آور است.

نترسید! ما راه‌حلی پیدا کرده‌ایم. شاید کمی دیوانه‌وار باشد اما خب کار نهایی انجام می‌شود.

تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!
فشار این سیستم کارواش کمی بیشتر از آن چیزی است که معمولاً در کارواش‌های خانگی یا مراکز شست و سوی بیرون از منزل به چشم می‌خورد. شاید با خود فکر کنید آب تنها برای آشامیدن و یا شیرجه زدن در استخرهای هیجان‌انگیز است اما خب به درد شستن هم می‌خورد. ولی هیچ‌یک از کارواش‌ها نمی‌توانند رنگ، لاستیک‌ها، پلاستیک و یا شیشه‌ها را از بین ببرند! این‌طور نیست؟!

تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!
نه! ویدئویی که مشاهده خواهید کرد توسط SpotOnStudios.dk در یوتیوب بارگذاری شده و ما را به یاد قدرت زیاد آب می‌اندازد. سیستم‌های برش آب پرفشار زیادی در بازار وجود دارند اما تاکنون ندیده‌ایم که یک خودرو تا این اندازه توسط آب و کارواش شکنجه شود!

تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!
با توجه به اینکه تنها 15000 psi برای برش سنگ نیاز است بنابراین قطعات غیر فولادی این پژو 206 بخت برگشته کوچک‌ترین شانسی برای زنده ماندن در برابر فشار بسیار بالای این کارواش ندارند. کندن رنگ بدنه با این میزان فشار کاملاً آسان است و البته از دیدن ترکیدن شیشه و پنجره‌ها در چنین فشار فوق‌العاده زیادی تعجب نمی‌کنیم؛ اما خب ترکیدن لاستیک‌ها کمی شوکه کننده است.

تخریب پژو 206 با کارواش بسیار قوی!
ما مطمئن نیستیم که هدف از انتشار چنین ویدئویی چه بوده اما خب بهتر می‌توانیم به قدرت آب پی ببریم. یک موضوع را با قطعیت می‌توان گفت و آن اینکه دفعه‌ی بعدی که به کارواش رفتیم حتماً به یاد این ویدئو و مخصوصاً پژو 206 خواهیم افتاد!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند