طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال ببر


طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال ببر

طالع بینی ازدواج چینی متولدین سال ببر به شما می‌گوید اگر متولد سال ببر (..، 1341، 1353، 1365، 1377،...) هستید، بهتر است با متولدین چه سال‌هایی ازدواج کنید و از متولدین چه سال‌هایی دوری کنید.

طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال ببر


ستاره |
سرویس سرگرمی - می‌دانستید مرلین مونروی زیبا و جذاب هم متولد سال ببر بوده است! و متاسفانه مثل متولدین سال ببر با وجود ماجراهای عشقی زیاد شکست‌های احساسی زیادی هم خورد. مارکوپولوی ماجراجو، سزار جنگ‌جو و بتهوون نابغه هم متولد سال ببر بوده‌اند. سرنوشت عشق و عاشقی شما به کجا می‌رسد اگر متولد سال ببر باشید!

برای شروع ابتدا باید بدانید که متولد چه سال چینی هستید. پس اول با کمک جدول زیر نماد سال تولدتان را پیدا کنید. (هر دوازده سال نمادها تکرار می‌شوند). در این مطلب می‌خواهیم طالع متولدین سال ببر را ببینیم. بنابراین در سطر مربوط به سال ببر نگاه کنید و ببینید آیا نماد سال تولدتان ببر است؟

حیوان سال تولد
موش ۱۳۱۵ ۱۳۲۷ ۱۳۳۹ ۱۳۵۱ ۱۳۶۳ ۱۳۷۵ ۱۳۸۷
گاو ۱۳۱۶ ۱۳۲۸ ۱۳۴۰ ۱۳۵۲ ۱۳۶۴ ۱۳۷۶ ۱۳۸۸
ببر ۱۳۱۷ ۱۳۲۹ ۱۳۴۱ ۱۳۵۳ ۱۳۶۵ ۱۳۷۷ ۱۳۸۹
گربه ۱۳۱۸ ۱۳۳۰ ۱۳۴۲ ۱۳۵۴ ۱۳۶۶ ۱۳۷۸ ۱۳۹۰
اژدها ۱۳۱۹ ۱۳۳۱ ۱۳۴۳ ۱۳۵۵ ۱۳۶۷ ۱۳۷۹ ۱۳۹۱
مار ۱۳۲۰ ۱۳۳۲ ۱۳۴۴ ۱۳۵۶ ۱۳۶۸ ۱۳۸۰ ۱۳۹۲
اسب ۱۳۲۱ ۱۳۳۳ ۱۳۴۵ ۱۳۵۷ ۱۳۶۹ ۱۳۸۱ ۱۳۹۳
بز ۱۳۲۲ ۱۳۳۴ ۱۳۴۶ ۱۳۵۸ ۱۳۷۰ ۱۳۸۲ ۱۳۹۴
میمون ۱۳۲۳ ۱۳۳۵ ۱۳۴۷ ۱۳۵۹ ۱۳۷۱ ۱۳۸۳ ۱۳۹۵
خروس ۱۳۲۴ ۱۳۳۶ ۱۳۴۸ ۱۳۶۰ ۱۳۷۲ ۱۳۸۴ ۱۳۹۶
سگ ۱۳۲۵ ۱۳۳۷ ۱۳۴۹ ۱۳۶۱ ۱۳۷۳ ۱۳۸۵ ۱۳۹۷
خوک ۱۳۲۶ ۱۳۳۸ ۱۳۵۰ ۱۳۶۲ ۱۳۷۴ ۱۳۸۶ ۱۳۹۸

خصوصیات کلی متولدین سال ببر

متولدین سال ببر افرادی هستند عصیان‌گر، شورشی و ناراضی، شتاب‌زده و عجول، با ظاهری گیرا و نافذ، نافرمان، خشن و بی‌باک، خودخواه، دست و دل باز و حتی گاهی ایثارگر، باریک‌بین و تیز، جویای موقعیت برای رهبری اما با قدرت رهبری ضعیف، بسیار درگیر شک و تردید به هنگام موقعیت‌های مهم که نیازمند تصمیم‌گیری‌های اساسی هستند، سنت شکن و اهل عمل. این افراد حرص زیادی برای مال دنیا نمی‌زنند و بسیار زودرنج و درون‌نگر هستند.

طالع بینی ازدواج چینی؛ متولدین سال ببر

طالع‌بینی ازدواج چینی سال ببر

ببر به قدری پرشور و حرارت است که اگر درگیر عشق‌های بزرگ شود به سختی فرصت می‌کند از خود عشق و عاشقی لذتی ببرد. خانم‌های متولد سال ببر هم احتمالا درگیر ماجراهای عشقی بسیاری می‌شوند متنهی این ماجراها هیچ یک پایان خوشی ندارند.


ازدواج زن متولد سال ببر با متولدین سال‌های دیگر

با موش
این موش بیچاره برای رضایت ببر متوقع به هر دری می‌زند اما انگار فایده‌ای ندارد چون ببر غرق رویاهایش از یک زندگی شیرین است.
با گاو
اصلا این دو نمی‌توانند با هم زندگی کنند و ناسازگارند. گاو هم عاقبت خانم ببر را از بین می‌برد.
با ببر
با وجود اینکه با هم سازش خوبی دارند اما بهتر است که ازدواج نکنند.
با گربه
زوج متضادی هستند و این ازدواج توصیه نمی‌شود. خانم ببر درون‌گرا است و گربه زود جوش و لوده!
با اژدها ازدواج خوبی‌ است حتی اگر این زوج با هم سازش نداشته باشند. چون اژدها به خوبی می‌داند چطور ببر را متقاعد کند. ببر هم به سخنان اژدها با دقت گوش می‌دهد.
با مار از آنجایی که دید این دو نفر نسبت به همه چیز متفاوت است به سختی می‌شود پی برد که چه در سر دارند. به هر حال ازدواج خیلی جالبی نیست مگر اینکه مجبور به ازدواج باشند.
با اسب زندگی خوبی خواهد شد خصوصا اگر ببر تمایل به پیشرفت داشته باشد. این زندگی آرام و پر از تفاهم برای اسب هم لذت‌بخش خواهد بود.
با بز این ازدواج اصلا بهتر است سر نگیرد. ببر بلاخره بز را می‌خورد و از بین می‌برد.
با میمون میمون می‌تواند ببر را منحرف کند پس بهتر است این ازدواج هم سر نگیرد.
با خروس برای خانم ببر تحمل نادانی و حماقت خروس سخت است پس نسبت به خروس مغرضانه رفتار خواهد کرد.
با سگ
رابطه احمقانه و عجیبی‌ست ولی بدک هم نیست! اگر چه هر دو در تخیلات‌شان زندگی می‌کنند.
با خوک
اگر خانم ببر ندانسته یا ناخواسته از جنبه‌های مثبت شخصیت خوک سواستفاده نکند ازدواج بدی نیست.

ازدواج مرد متولد سال ببر با متولدین سال‌های دیگر

با موش اگر موش به ببر اجازه ماجراجویی بدهد مشکل خاصی برایشان پیش نمی‌آید و ازدواج بدی نیست.
با گاو اصلا امکان‌پذیر نیست. خطر نابودی در کمین یکی از آن‌هاست و معمولا ببر بازنده میدان است.
با ببر با هم سازش خوبی دارند ولی زندگی‌شان زیر یک سقف توصیه نمی‌شود.
با گربه با وجود اینکه این رابطه کمی پیچیده است ولی چون درک متقابلی بین طرفین وجود دارد ازدواج خوبی است. گربه می‌داند چطور می‌تواند با ببر راه بیاید.
با اژدها دو شخصیت قوی که رودرروی همدیگر قرار می‌گیرند! رابطه بدی نیست چون وجود اژدها برای ببر منفعت دارد و دوراندیشی ببر در این رابطه توسط اژدها تقویت می‌شود.
با مار عقل و شیفتگی با هم در تضاد هستند. از آن طرف سوتفاهم کامل زندگی پر از دردسری برای این دو نفر به وجود می‌آورد بنابراین این ازدواج به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
با اسب خوب می‌توانند با هم جور شوند. وقتی که ببر به کارهای دیگرش مشغول است اسب هم می‌تواند آزاد و رها باشد و آتش شهوات خود را خاموش کند.
با بز بین هر زوجی دعوا پیش می‌آید و این زوج اگر دعوایشان شود ببر طی دعوا بز را خواهد خورد! پس ازدواج خوبی نیست.
با میمون اگر ببر بتواند به ماجراجویی‌هایش بپردازد که خوب است. خانم میمون هم یک دلربای عالی است که می‌تواند باز هم ببر را به سمت خودش بکشاند.
با خروس این خروس عاشق به قدری شیفته ببر است که نمی‌داند از عشقش چه کار کند.
با سگ رابطه خوبی‌ست چون هر دو در یک جبهه مشترک می‌جنگند اما ممکن است انقدر غرق این منافع مشترک شوند که عشق را فراموش کنند.
با خوک خوک بسیار به ببر احترام می‌گذارد و او را درک می‌کند اگرچه همواره خطر خورده شدن توسط ببر تهدیدش می‌کند. ولی او به قدر رشد کرده که می‌تواند از خودش مراقبت کند.
در کل چیزی که در مورد زندگی افراد متولد سال ببر می‌توان گفت این است که این افراد دوران کودکی آرام و بی دردسری دارند، اما دوره دوم زندگی‌شان با خطرات و هیجان همراه خواهد بود. آن‌ها در این دوره از زندگی با مشکلات مالی، خانوادگی، عاطفی و ازدواجی دست به گریبان هستند. هر چند هیچ یک از این مشکلات از پای درشان نخواهد آورد، اما اگر با مهارت آن‌ها را از سر راه بر ندارند و خانواده‌شان را مدیریت نکنند چه بسا که پیامد آن در دوره سوم زندگی مشکل ساز می‌شود. اگر ببر از عهده حل مشکلات برآید و به پیری برسد، روزگار کهنسالی را در کنار خانواده با آرامش و عشق سپری خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن