به ندرت واژههای فورد و فراری را کنار یکدیگر میبینیم مگر اینکه صحبت دربارهی فورد GT باشد اما حالا رابطهی فورد و فراری نزدیکتر از هر زمان دیگری است چراکه این موستانگ در نمایشگاه سما داستان متفاوتی داشته است.
اگرچه چندین و چند موستانگ تیون شده در این رویداد خودرویی حضور داشتهاند اما این نسخه ویژه از پیشرانه 8 سیلندر 4.3 لیتری فراری F430 استفاده میکند. اگرچه سازندگان این خودرو به آسانی میتوانستند کار خود را همینجا تمام کنند اما مهندسان دو توربوی شرکت نلسون ریسینگ و منیفولد ورودی جدید برگرفته از فراری کالیفرنیا را نیز روی موستانگ نصب کردهاند.
گفته میشود این خودرو هنوز تست داینو نداشته اما هدف کمپانی رسیدن به خروجی 700 اسب بخاری روی فلایویل بوده است. این میزان قدرت خیلی به چشم نمیآید چراکه موپار در همین نمایشگاه خودروی 1000 اسب بخاری هلفانت را رونمایی کرد.
البته طیف اصلاحات صورت گرفته تنها به پیشرانه محدود نمیشود زیرا که موستانگ موردبحث از سیستم تعلیق راید تک و رینگهای آوانت گرید به همراه لاستیکهای تویو و ترمزهای ویلوود سود میبرد. از دیگر ویژگیهای طراحی ظاهری میتوان به سقف بازنگری شده، خروجیهای اگزوز کناری و چراغهای عقب سهبعدی اشاره کرد.
همین داستان در کابین نیز صدق میکند به گونهای که کف و تونل موستانگ از فیبر کربن ساخته شدهاند. این خودرو همچنین به صندلیهای سطلی با چهار نقطه اتصال مجهز شده است. تکمیل کنندهی تغییرات موستانگ 1968 نصب داشبورد سفارشی، غربیلک فرمان سه پره و پشت آمپرهای مدرج شده تا سرعت 257 کیلومتر در ساعت میباشد.