تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند


تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند

گروه معارف- یک کارشناس دینی گفت: وجود امام رضا(ع) منشاء خیر و تریج آرمان‌های دینی است و تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانند.

تربیت‌یافتگان مکتب اهل‌بیت(ع) از فساد دور می‌مانندحجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به تربیت شدگان مکتب اهل‌بیت(ع) نیاز دارد تا اقتصادی سالم و محیطی به دور از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم و باید بیشتر به ریسمان اهل‌بیت(ع) چنگ بزنیم.
وی ظرفیت اخلاقی، اعتقادی و معنوی را سه سرمایه مهم جامعه دینی برشمرد و گفت: کشور ما از وجود امامزاده‌های مختلف به عنوان ظرفیت‌های معنوی بهره‌مند است که در این بین حرم مطهر رضوی برکت فراوانی را برای ما ایجاد کرده است.
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مشهد مقدس به عنوان پایگاه معنوی ایران انتخاب شده است، عنوان کرد: وجود امام رضا(ع) منشاء خیر و برکت و تحول است که باید از این ظرفیت برای توسعه و ترویج آرمان‌های دینی به درستی بهره برد.
وی ترویج اسلام ناب و تحقق جامعه اسلامی را در گرو عمل به آموزه‌های اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) خواند و گفت: کسانی که تربیت‌یافته مکتب ائمه اطهار(ع) باشند از فساد دور می‌مانند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا