الوفاق: نتانیاهو و صهیونیست‌ها جایی در بحرین نخواهند داشت


الوفاق: نتانیاهو و صهیونیست‌ها جایی در بحرین نخواهند داشت

جمعیت الوفاق بحرین به اخبار منتشر شده درباره درخواست رژیم آل خلیفه از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های بحرینی، جمعیت الوفاق بحرین امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره دعوت رژیم آل خلیفه از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به بحرین، ملت بحرین را با چالشی بزرگ و خطرناک مواجه کرده است.

این بیانیه می‌افزاید که این تغییر در سیاست رژیم آل خلیفه به منزله مصادره همه ارزش‌ها و پایبندی‌های انسانی و اسلامی ملت بحرین نسبت به مسئله محوری امت عربی و اسلامی یعنی مسئله قدس و فلسطین اشغالی است.

الوفاق تاکید کرد که سکوت رژیم آل خلیفه در برابر انتشار چنین اخباری بیانگر احتمال وجود این پروژه‌های خصمانه و خبیث است و ملت بحرین سفر نتانیاهو به کشورشان را محکوم کرده و با صدایی بلند اعلام کنند که هیچ صهیونیستی جایگاهی در بحرین ندارد و این کشور هرگز از قدس و فلسطین و مسائل امت دست بر نمی‌دارد.

جمعیت الوفاق در ادامه این بیانیه تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نباید پای خود را به سرزمین و کشور ما بگذارد، زیرا او هیچ جایی در این کشور ندارد و ملت بحرین در برابر او خواهند ایستاد.

الوفاق افزود: هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی چه عادی‌سازی اقتصادی و ورزشی و چه عادی‌سازی رسانه‌ای یا تجاری در هر سطحی محکوم است.

الوفاق از ملت‌های عربی و اسلامی و همه ملت‌های دنیا خواست که این اقدام تحریک‌آمیز را محکوم کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت