تنبیه چندش آور کارمندان کم کار یک شرکت + فیلم جنجالی 16+


تنبیه چندش آور کارمندان کم کار یک شرکت + فیلم جنجالی 16+

رکنا: مدیران یک شرکت چینی کارمندانی را که نتوانسته بودند به اندازه کافی فروش داشته باشند، مجبور به نوشیدن ادرار و خوردن سوسک کردند.

حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی منتشر شد مبنی بر این که کارمندانی که نتوانسته بودند به فروشی که برایشان معین شده بود برسند، مجبور به خوردن سوسک و مایعی زردرنگ شده‌ که بعدتر مشخص شد ادرار بوده است.

هم چنین ویدئو های منتشر شده از این شرکت نشان می‌داد کارکنان به عنوان تنبیه با کمربند کتک می‌خورند. در ویدئوهایی دیگر کارکنان این شرکت بازسازی خانه در استان "گوئیژو" در جنوب چین دیده می‌شوند که دماغ‌شان را گرفته‌اند و مایعی زرد رنگ را از یک لیوان پلاستیکی می‌نوشند.

به نظر می‌رسد که این تصاویر پیامی تهدیدآمیز از جانب مدیران شرکت است که به کارکنان نشان دهند اگر عملکرد خوبی نداشته باشند مجبور به خوردن سوسک و نوشیدن ادرار می‌شوند.

به گزارش رسانه‌ها این تمام ترفندهای شرکت برای تنبیه کسانی که به فروش مورد نظر نرسیده‌اند نیست و سایر تنبیه‌های این شرکت شامل نوشیدن آب توالت و تراشیدن سر است.

گفته می‌شود که این شرکت دو ماه است که حقوق کارکنانش را نداده است و آن‌ها می‌ترسند که اگر راجع به رفتار مدیران صحبت کنند، نتوانند حقوقی که طلبکار هستند را بگیرند.

پلیس شهر "زونیای" در شمال استان "گوئیژو" سه نفر از مدیران این شرکت را دستگیر کرد و خبرها حاکی از آن است که این مدیران محکوم به زندان Prison شدند.

این آخرین نمونه از تنبیه‌های شرکت‌های چینی است که برای شرمنده کردن و ترغیب کارمندان به کار بیشتر از جریمه‌های عجیب و غریب استفاده می‌کنند.

به گزارش بی بی سی، پیش از این اخباری از شرکت‌هایی منتشر شده بود که برای بالا بردن انگیزه، کارکنانشان را مجبور می‌کردند که در مهمانی‌های شرکت به یکدیگر سیلی بزنند. همین طور شرکت‌هایی که برای تقویت روحیه کار جمعی یا تنبیه کارکنان، آنها را وادار می‌کردند در خیابان سینه‌خیز بروند و یا این که سطل‌های آشغال را ببوسند. هم چنین پیشتر رییس یک کارخانه چینی به دلیل این که از نتیجه کار شماری از کارکنانش رضایت نداشت به قصد تنبیه آنها را مجبور کرد که بدون پیراهن در هوای سرد و زیر باران کیلومترها بدوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟