توضیح شورای شهر تهران درباره شایعه یک انصراف ساختگی/ عکس


توضیح شورای شهر تهران درباره شایعه یک انصراف ساختگی/ عکس
پیرو انتشار برخی شایعات در فضای مجازی درباره انصراف ساختگی یکی از کاندیداهای شهرداری تهران، روابط عمومی شورای شهر تهران توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، فرایند کاندیداتوری اشخاص برای تصدی شهرداری تهران از طریق اعضای محترم شورای شهر تهران بوده است و هیچ یک از کاندیداها خود راسا اقدام به کاندیداتوری ننموده است، طبیعی است درباره انصراف کاندیداها نیز اعضای محترم شورای شهر حامی کاندیداها ، پیگیر ادامه حضور یا انصراف کاندیداها خود می باشند و رییس شورای اسلامی شهر تهران دخالت در حذف یا افزودن اسامی کاندیداها شهرداری تهران ندارد.

در رابطه با آقای اوسط هاشمی نیز ایشان جزو کاندیداهای شهرداری تهران بوده است و نام وی در فهرست ١٣ نفره کاندیداهای شهرداری تا زمان رای گیری در برابر اعضا شورا و خبرنگاران وجود داشته و ادعای حذف نام ایشان بی اساس می باشد.

آنچه احتمالا منشا این شایعات گردیده است ، پیامی است که یکی از نزدیکان آقای اوسط هاشمی به جناب آقای حسن رسولی مبنی بر انصراف ایشان اعلام کرده بود وپس از طرح این پیام در جلسه هم اندیشی، جناب آقای میرلوحی با آقای اوسط هاشمی تماس حاصل کرده و آقای اوسط هاشمی انصراف خود را تکذیب می نمایند و آقای میرلوحی نیز تداوم کاندیداتوری ایشان را به هیات رییسه و اعضا شورا اعلام می کنند و نام ایشان به رای گذارده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم