کوواچ: برای بازی با دورتموند، فشاری احساس نمی‌کنم


کوواچ: برای بازی با دورتموند، فشاری احساس نمی‌کنم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار حساس مقابل بروسیا دورتموند، اعلام کرد که علی رغم فاصله 4 امتیازی با تیم حریف، فشاری احساس نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها با هدایت کوواچ فصل را قدرتمندانه آغاز کردند اما 4 بازی بدون پیروزی در همه رقابت ها، شایعات زیادی در مورد آینده کوواچ ایجاد کرد.

اما پس از آن، باواریایی ها توانستند در 5 دیدار از 6 دیدارشان در همه رقابت ها به پیروزی برسند اما نتیجه دیدار مقابل دورتموند می تواند تاثیر زیادی در شرایط کوواچ داشته باشد. با این وجود، این مربی کروات، تاکید کرد که فشاری روی خودش احساس نمی کند.

او به خبرنگاران گفت:" می دانم که موضوع فشار روی من برای رسانه ها خیلی مهم است اما صادقانه بگویم، من آن را احساس نمی کنم؛ باور کنید. دو سال و نیم قبل، من در آینتراخت فرانکفورت بودم و یک بازی با سقوط فاصله داشتیم. در این شرایط ممکن است کارتان را از دست بدهید. این فشار است.

من از بازی فردا لذت خواهم برد. ما با احساس زیادی وارد بازی می شویم و کمی عصبی خواهیم بود اما ترس یا فشار؟ من چنین شرایطی ندارم. این بخشی از کار ماست که من پذیرفتم.

کوواچ: برای بازی با دورتموند، فشاری احساس نمی‌کنم

در کل، فکر می کنم هر دو تیم به هم احترام می گذارند. فکر نمی کنم دورتموند به ما احترام نگذارد. آنها می دانند که بایرن تیم خوبی است. البته درست است که ما بعد از 7 بازی، به اندازه دورتموند خوب کار نکردیم.

اما ما تلاش خواهیم کرد تا سبک بازی خودمان را ارائه بدهیم زیرا بازیکنان 10 سال است که با این شیوه بازی می کنند. می دانیم که در کارهای دفاعی باید مهارت های خاصی را ارائه بدهیم زیرا آنها تیمی دینامیک و قدرتمند هستند و برای رسیدن به گل، فوتبال مستقیمی ارائه می دهند.

ما باید با هم در کارهای دفاعی شرکت کنیم؛ در هر دیدار در بوندس لیگا. اما فردا بیش از سایر بازی ها به این نیاز داریم.

فکر نمی کنم دورتموند نقاط ضعف زیادی داشته باشد. در حال حاضر، آنها قدرت زیادی دارند. آنها در همه مناطق به خوبی آماده هستند. البته در بعضی جزئیات می توانند بهتر شوند اما به سختی می توان نقطه ضعفی در آنها پیدا کرد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام