بیوگرافی پردیس منوچهری


بیوگرافی پردیس منوچهری پردیس منوچهری بازیگر ایرانی متولد سال 1366 در شهر ماهشهر است. از تحصلات دانشگاهی این بازیگر اطلاعاتی در دسترس نیست ولی او دوره های بازیگر را در موسسه کارنامه گذرانده است و قبل از اینکه بازیگر شود در حوزه موسیقی، شعر و نقاشی هم فعال بوده است. او گفته که ازز سال … نوشته بیوگرافی پردیس منوچهری اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

بیوگرافی پردیس منوچهری

بیوگرافی پردیس منوچهری

پردیس منوچهری بازیگر ایرانی متولد سال 1366 در شهر ماهشهر است.

از تحصلات دانشگاهی این بازیگر اطلاعاتی در دسترس نیست ولی او دوره های بازیگر را در موسسه کارنامه گذرانده است و قبل از اینکه بازیگر شود در حوزه موسیقی، شعر و نقاشی هم فعال بوده است.

او گفته که ازز سال 81 به صورت جدی تصمیم گرفته که بازیگر شود زیرا احساس می کرد بازیگری همان چیزی است که او به آن نیاز داشته و با روح و روان وی سازگار بوده است و برای همین تصمیم گرفته است به هر نحوی که شده به رویای بزرگش که بازیگر شدن بوده است برسد و تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بیوگرافی پردیس منوچهری

شروع بازیگری پردیس منوچهری

او می گوید که شاید دلیل بازیگر شدن من پدرم بود زیرا او در سال های قبل از جنگ در سینما جوان آبادان فعالیت داشته است ولی با شروع جنگ و بحرانی شدن وضعیت آبادان مجبور شده که بایگری را کنار بذارید و برای همین از کودکی ذهنم درگیر کارهای هنری بوده است و همیشه عاشق خلق کردن یک اثر هنری بوده ام.

اول به سراغ نفاشی رفتم و سپس شعر و موسیفی اما در نهایت در سال 81 تصمیم گرفتم که بازیگری را با تئاتر به صورت جدی شروع کنم و حس کردم بازیگری همان چیزی است که من به آن نیاز دارم و برای آن ساخته شده ام و برای همین در سال 1389 در کلاس های بازیگری کارنامه شرکت کردم و پس از گرفتن مدرکم ابتدا در ده فیلم کتاه بای کردم که 2 فیلم کوتاه با آقای حسین نمازی بود و سرآغاز آشنایی من با ایشان بود. در آن زمان آقای نمازی فیلم جدید به نام اپاندیس در دست ساخت داشتند و من برای نقش زر در این فیلم انتخاب شدم.

بیوگرافی پردیس منوچهری

نخستین کار تلویزیونی پردیس منوچهری (سریال حولی پاییز)

سریال حولی پاییز به کارگردانی حسین نمازی نخستین سریال پردیس منوچهری است و کار ساخت این سریال در فروردین سال 1397 به پایان رسید و در پاییز سال 97 ا شبکه سوم سیما پخش شد. پردیس در این سریال در کنار بازیگران معروفی مانند رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری و بازیگر زن عربی به نام ان ماری سلامه ایفای نقش کرد.

بیوگرافی پردیس منوچهری

هدف پردیس از بازیگر شدن

او در مورد هدفش از سینما و بازیگر می گوید :

در وهله اول اخلاق درست و حرفه ای برایم در اولویت است چرا که باید با روح سالم و پاک به بازیگری ، تئاتر و سینما قدم گذاشت و به دنبال لذت از تجربه های متعدد و بازی کردن در نقش آدمایی که هرگز خود آن ها نمی توانم باشم اما از دریچه کوچکی که برای خودم می سازم در وجودشان سرک می کشم و جهان را برای لحظاتی از نگاه آن ها می بینم و این برایم بسیار ارزشمند است و در تکامل شخصیت خود من هم تأثیر بسیاری دارد.

بیوگرافی پردیس منوچهری

الگوی بازیگری پردیس منوچهری کیست؟

او می گوید که از اول سعی کردم در بازیگری خودم باشم و از کسی دیگر تقلید نکنم و او را تکرار نکنم ولی بازیگر مورد علاقه من فاطمه معتمدآریا است و من هم تلاش می کنم تا در بازیگری راه این بازیگر را ادامه دهم.

بیوگرافی پردیس منوچهری

همسر پردیس منوچهری و ازدواج وی

هنوز خبری از ازدواج پردیس منوچهری منتشر نشده است و گویا مجرد است.

بیوگرافی پردیس منوچهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا