مهمترین اخبار دنیای ورزش/ از نایب قهرمانی پرسپولیس تا استارت بازیکن مورد علاقه شفر با استقلال


مهمترین اخبار دنیای ورزش/ از نایب قهرمانی پرسپولیس تا استارت بازیکن مورد علاقه شفر با استقلال

شفقنا –  مهمترین اخبار و حواشی دنیای ورزش را مرور می کنیم. نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و انتقادات کاپیتان و خبر خوب برای استقلالی ها را می خوانیم.   پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کاشیما به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد و پرسپولیس نایب‌قهرمان شود. دو تیم […]

پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کاشیما به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد و پرسپولیس نایب‌قهرمان شود.

دو تیم فوتبال پرسولیس و کاشیما در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند. این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس در مجموع با نتیجه ۲ بر صفر مقابل کاشیما شکست بخورد و به عنوان نایب‌ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کند.

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش بابت تلاش‌شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر کاشیما و کسب عنوان نایب قهرمان گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها قهرمانان من هستند. تلاش زیادی کردند و آن‌ها برای من پیروز هستند.

وی ادامه داد: جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود. در جوی بسیار زیبا در ورزشگاه بود و هواداران‌مان نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت و تشویق بسیار بزرگ، از آن‌ها تشکر می‌کنم. متاسفم قهرمان نشدیم. به کاشیما تبریک می‌گویم. بازی به گونه‌ای بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند پیروز شوند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در تاریخ آسیا هرگز چنین فینالی در چنین فضایی برگزار نشده بود. هواداران و بازیکنانم به دنیا نشان دادند فوتبال در ایران چطور انجام می‌شود. از گرشاسبی و هیات مدیره محترم تشکر می‌کنم. در این نتیجه درخشان خیلی‌ها سهیم بودند. بعد از باخت در لیگ قهرمانان آسیا، ساده نیست شرایط را برگردانید. انتظار داریم همین موضوع انگیزه‌ای برای کار بیشتر و نتایج بهتر باشد.

وی با بیان این‌که انصاری مصدوم شده است، افزود: نتایج نشان می‌دهد که مصدومت او ساده نیست. یک بار دیگر به بازیکنانم به خاطر نتایج‌مان تبریک می‌گویم. برای کاشیما در جام باشگاه‌های جهان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره دستان خالیش روی نیمکت در این بازی، گفت: همیشه گفتم که به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. ما تجربه کمی در بازی‌های در این سطح داریم. در کنار سه بازیکنی که از تیم ما رفتند، سه بازیکن دیگر مصدوم شدند. ماهینی و عالیشاه مصدوم بودند و سیامک نعمتی محروم شد. با این حال همین تیم خیلی عالی بازی کرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به گذشته فکر نمی‌کنم و به مسیر پیش روی فکر خواهم کرد.

لیست جدید تیم ملی

کارلوس کی‌روش در شبی که به تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران ننشست ، لیست جدید تیم ملی را به اردو فراخواند. لیستی ۲۴ نفره برای بازی با تیم ونزوئلا .

دروازه بان‌ها:
۱- علیرضا بیرانوند: پرسپولیس تهران.
۲- امیر عابدزاده: ماریتیمو پرتغال.
۳- سید حسین حسینی: استقلال تهران.

خط دفاعی:
۴- صادق محرمی: دیناموزاگرب کروواسی.
۵- وریا غفوری: استقلال تهران.
۶- محمدرضا خانزاده: الاهلی قطر.
۷- سید مجید حسینی: ترابوزان ترکیه.
۸- روزبه چشمی: استقلال تهران.
۹- میلاد محمدی: احمد گروژنی روسیه.
۱۰- احسان حاج صفی: تراکتورسازی تبریز.
۱۱- رامین رضاییان : الشحانیه قطر.
۱۲- محمد حسین کنعانی زادگان: ماشین سازی تبریز.

خط میانی:
۱۳- احمد نورالهی: پرسپولیس تهران.
۱۴- وحید امیری: ترابوزان ترکیه.
۱۵- امید ابراهیمی: الاهلی قطر.
۱۶- اشکان دژاگه: تراکتورسازی تبریز.
۱۷- سامان قدوس: آمیان فرانسه.
۱۸- مسعود شجاعی: تراکتورسازی تبریز.

مهاجمان:
۱۹- سردار آزمون: روبین کازان روسیه.
۲۰- کریم انصاریفرد: ناتیگهام فارست انگلستان.
۲۱- مهدی ترابی: سایپا تهران.
۲۲- مهدی طارمی: الغرافه قطر.
۲۳- علی قلی زاده: چارلروی بلژیک.
۲۴- کاوه رضایی: کلوب بروژ بلژیک.

صحبت های سیدجلال علیه تیم ژاپنی

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از نوع بازی کاشیما به شدت انتقاد کرد.

سیدجلال حسینی بازیکن محبوب پرسپولیس پس از نایب قهرمانی تیمش، از بازی حریف ژاپنی انتقاد کرد و گفت: شرمنده هواداران شدیم. کثیف‌ترین بازی که می‌توانستیم ببینیم، امروز بود. این فوتبال نبود. این مسابقه در سطح فینال آسیا نبود. حریف ژاپنی بازی زشتی انجام می‌داد. فوتبال بازی نکردند که ما فوتبال بازی کنیم. شرمنده هواداران‌مان هستیم.

بیرانوند بهترین دروازه آسیا

دروازه‌بان پرسپولیس ایران در صدر جدول برترین‌ دروازه‌بان‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پایان لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد.

این دروازه‌بان در طول مسابقات در مجموع ۷ کلین‌شیت به ثبت رساند. بعد از بیرانوند، سانگ از تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با پنج کلین‌شیت در رده دوم بهترین دروازه‌بان‌ها قرار گرفت.

یک استقلالی در جمع بهترین های آسیا

بازیکن تیم استقلال مشترکا با بازیکن کره‌ای در پایان لیگ قهرمانان آسیا، بهترین پاسور شد.

به گزارش شفقناورزشی، “فرشید اسماعیلی” بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران در پایان لیگ قهرمانان آسیا مشترکا با “کیم‌شین‌ووک” بازیکن تیم چونبوک موتورز کره‌جنوبی به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد.

اسماعیلی و کیم‌شین‌ووک در طول مسابقات، پنج پاس گل دادند.

ژاوی بازیکن اسپانیایی السد قطر نیز، چهار پاس گل به ثبت رساند.

استارت بازیکن مورد علاقه شفر با استقلال

هافبک آبی پوشان پایتخت بعد از مدتها سرانجام توانست با تیم مورد علاقه اش تمرین کند.

مرتضی آقا خان را می توان از نخستین بازیکنانی دانست که شفر روی او برای فصل جاری لیگ برتر دست گذاشت.

از معدود بازیکنانی که شبانه و در پندار تایم به استقلال پیوستند و البته مورد تایید شفر بودند مرتضی آقا خان است؛ بازیکنی که بعد از درخشش در پیکان و البته نشان دادن علاقه اش به استقلال بعد از گلی که به پرسپولیس زد مورد توجه آبی پوشان قرار گرفت.

آقا خان در استقلال با بدشانسی مواجه شد و بدون آنکه حتی یک دیدار به میدان رود با مصدومیت شدیدی مواجه شد تا در نیم فصل نخست و در حالی که تیم شدیدا به او نیاز داشت سکونشین شود.

آقا خان از بازیکنان مورد علاقه سرمربی آبی پوشان است سرانجام بعد از گذشت ۱۱ هفته به تمرین تیم مورد علاقه اش اضافه شد و همگام با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

او می تواند در نیم فصل دوم به داد شفر و آبی پوشان برسد و میانه میدان و خط حمله تیم را تقویت کند.

بند جالب قرارداد نیمار

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن به یک خبر جالب که درباره قرارداد او منتشر شد واکنش نشان داد.

روزنامه رکورد پرتغال خبر جالبی را درباره بندی از قرارداد نیمار منتشر کرد که بازتاب زیادی داشت.

رکورد نوشت که در قرارداد نیمار آمده است که او اگر قبل و بعد از بازی‌های پاری سن ژرمن به هواداران سلام و با آنه ابراز احساسات کند ۳۷۵ هزار یورو دریافت خواهد کرد

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به این خبر واکنش نشان داد و در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: این خبر هم جزو خبرهای بی‌شماری است که رسانه‌ها منتشر می‌کنند و اصلا صحت ندارد.

نیمار تابستان سال قبل بود که با جدایی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد تا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !