دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس


دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی عکس های زیبا از حضور دختران پرسپولیسی و زنان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای مشاهده بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن . یکی از مهم ترین بازی های فوتبال کشور ایران دیروز میان پرسپولیس تهران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار شد . نتیجه این بازی... نوشته دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی +...

دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی عکس های زیبا از حضور دختران پرسپولیسی و زنان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای مشاهده بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن .

یکی از مهم ترین بازی های فوتبال کشور ایران دیروز میان پرسپولیس تهران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار شد .

نتیجه این بازی با مساوی صفر بر صفر به اتمام رسید و پرسپولیس به نایب قهرمانی رسید اما در این بازی در ورزشگاه آزادی اتفاقات جالبی دیده شد .

دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و با تلاش و همکاری مسئولین ورزشگاه آزادی و نیروهای امنیتی توانستند بازی پرسپولیس و کاشیما را از داخل ورزشگاه ببینند .

دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: جایگاه ویژه‌ای در ورزشگاه آزادی تهران با ظرفیت ۸۵۰ نفر برای تماشاچیان زن فینال لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است.

«حسن کریمی» روز شنبه و ساعاتی پیش از آغاز بازی فینال برگشت تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیمای آنتلرز ژاپن درباره جزئیات حضور زنان در ورزشگاه به ایرنا گفت: زنان علاقه‌مند به تماشای این دیدار که موفق به خرید بلیت شده‌اند از مسیر تونل ویژه به سمت جایگاه اصلی هدایت می‌شوند و تمام امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شده است.

وی افزود: جایگاهی که برای زنان در ورزشگاه آزادی تعریف شده ۸۵۰ نفر ظرفیت دارد، اما فروش این بلیت برعهده نهاد‌های مربوطه است و در این بخش شرکت توسعه هیچ دخالتی ندارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه کرد: مجوز حضور زنان پیش‌تر از سوی نهاد‌های مربوطه اخذ شد، اما تعداد حضور آن‌ها کمتر از ظرفیت ۸۵۰ نفری است.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیمای ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پیش‌تر محمد رضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای این دیدار گفته بود: حضور زنان در ورزشگاه آزادی از الزامات فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیا است که تلاش می‌کنیم در کنار حضور زنان ژاپنی در ورزشگاه آزادی زنان کشورمان نیز حضور داشته باشند.

برخی خبرنگاران و عکاسان زن نیز برای حضور در این رویداد آی دی کارت دریافت کرده بودند و حضور یافتند.

آخرین حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران برابر بولیوی در مهرماه امسال باز می‌گردد.

دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس دختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکسدختران و زنان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها