خراسان رضوی کمترین تعداد بازداشتی مهریه را دارد


خراسان رضوی کمترین تعداد بازداشتی مهریه را دارد

به گزارش شهرآرا آنلاین حجه الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد خراسان رضوی گفت: پایبندی به قانون ثبت اسناد نشانه بالندگی و تحولات مثبت در جامعه است و خراسان رضوی دارای کمترین تعداد بازداشتی مهریه را به...


به گزارش شهرآرا آنلاین حجه الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد خراسان رضوی گفت: پایبندی به قانون ثبت اسناد نشانه بالندگی و تحولات مثبت در جامعه است و خراسان رضوی دارای کمترین تعداد بازداشتی مهریه را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تحولات بسیار خوب در مجموعه قوه قضائیه در سالهای اخیر افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مدیریت هوشمند در سالهای اخیر توانسته است گامهای مؤثری در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بردارد و به تحقیق می توان گفت دوره مدیریت کنونی این سازمان؛ دوران رشد و بالندگی ثبت اسناد و املاک بوده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قوانین در تمام سطوح در جامعه خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین قوانینی که می تواند جامعه را از طریق ایجاد ثبات در اسناد و معاملات به فلاح و رستگاری برساند؛ قانون ثبت است و بحمد الله در برنامه ششم توسعه کشور به لزوم اعتباربخشی بیش از پیش به قانون ثبت تصریح شده است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مجموعه قضایی استان در سالهای اخیر خاطر نشان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با مدیریت کارآمد در قالب شورای قضایی استان توانست سیاستهای ابلاغی بالادستی را به نحو مطلوب به ویژه در حوزه اعتباربخشی مجدد به اسناد و نیز مهریه به مورد اجرا گذارده و گامهای مؤثری در جهت ارتقاء رضایتمندی عمومی از مجموعه عملکرد دستگاه قضایی در استان در کنار سایر نهادهای وابسته؛ بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)