ونزوئلا با 14 لژیونر اروپایی مقابل ایران


ونزوئلا با 14 لژیونر اروپایی مقابل ایران

ژوزف مارتینز، سرمربی تیم ملی ونزوئلا اسامی بازیکنان تیمش برای بازی با ایران را منتشر کرد. دو تیم روز 29 آبان ماه در دوحه به مصاف هم می روند.

به گزارش مشرق، مارتینز همزمان با کارلوس کی روش لیست تیم ملی ونزوئلا را منتشر کرد و قرار است آنها هم از امروز تمرینات خود را استارت بزنند. در حالی که تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا آماده می شود ونزوئلا هم در سال ۲۰۱۹ درگیر کوپه آمه ریکا می شود. هر چند هدف نهایی این مربی هدایت تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ است.


نکته جالب لیست تیم ملی ونزوئلا دعوت تنها دو دروازه بان است. از سویی یکی از همبازیان میلاد محمدی در روسیه در این لیست حضور دارد.


گفتنی است دو تیم قرار بود در استادیوم آزادی تهران با هم بازی کنند که تیم ملی ونزوئلا به خاطر تحریم های آمریکا از فدراسیون فوتبال درخواست کرد در یکی از کشورهای عربی با ایران بازی کند که این درخواست با موافقت فدراسیون فوتبال روبرو شد.


اسامی تیم ملی ونزوئلا برای بازی با ایران از این قرار است:


دروازه‌بان‌ها: یوکر فارینز (میلوناریوس کلمبیا)رافائل رامو (آپوئل قبرس)


مدافعان: روبرتو روسالس (اسپانیول) رونالد هرناندز (استابک نروژ) جان چانکلور (آنژی روسیه) ویکل آنگل (احمد گروژنی روسیه) ناهوئل فراره‌سی (پرالادا اسپانیا) یوردان اوسوریو (ویتوریا گیمارژ پرتغال) لوئیز ماگو( کارابوبو ونزوئلا) برناردو آنور (کاراکاس ونزوئلا)


هافبک‌ها: توماس رینکون (تورینو ایتالیا) جونیور مورنو (دی سی یونایتد) آریستوتلس رومرو (کروتون ایتالیا) یانگل هره‌را (نیوجرسی سیتی آمریکا) سرجیو کوردوا (آگسبورگ آلمان) داروین ماچیز (اودینزه ایتالیا) جان موریلو (توندلا پرتغال) جفرسون سوتلدو (یونیورسیداد شیلی) لوئیز گونزالز (دپورتیو تولیما کلمبیا) جفرسون ساوارینو (رئال سالت لاکه آمریکا)


مهاجمان: سالامون راندون (نیوکاسل انگلستان) ژوزف مارتیز (آتلانتا یونایتد آمریکا) آندرس پونسی (آنژی روسیه)

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران