دستگیره کابینت


دستگیره کابینت

“یراق (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://yaragh.com/) (yaragh.com (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://yaragh.com)) مشاهده و خریداری فرمایید.

دستگیره کابینت از نظر تعداد پیچ به دو دسته دستگیره کابینت تک پیچ و دستگیره کابینت دو پیچ طبقه بندی می شود. برخی از دستگیره های کابینت هم اصلا پیچ ندارند مانند دستگیره های مخفی و دستگیره های شاخه ای. دستگیره کابینت نیز مانند بقیه یراق آلات از نظر رنگ نیز دسته بندی شده و در رنگ های مختلف ارائه می شود. ولی آنچه برای انتخاب دستگیره کابینت باید به آن توجه کرد نوع آبکاری و جنس دستگیره است.

دستگیره کابینت از نظر جنس از موادی مانند پلاستیک ، آهن ، آلومینیوم و زاماک ساخته می شود. که بهترین کیفیت آن دستگیره جنس زاماک است. برای مقاومت رنگ و آبکاری دستگیره کابینت را با روکشی که اصطلاحا به آن PVD گفته می شود میپوشانند.

دستگیره کابینت از دیرباز مورد توجه خریداران بوده و اکنون که اکثر طراحی های آشپزخانه به صورت اصطلاحا اپن است از اهمیت بیشتری برخوردار شده است دستگیره کابینت از وجوه مختلف در طبقه بندی های مختلفی قرار میگیرد.

دستگیره کابینت

برای خرید دستگیره کابینت های دو پیچ فاصله ی پیچ ها سایز اصلی دستگیره ها را تعیین میکند که معمولا مضربی از عدد ۱۶ است که رایچ ترین آنها سایز های ۹۶ میلی متر ، ۱۲۸ میلی متر ، ۱۶۰ میلی متر و ۱۹۲ میلی متر می باشد و از نظر رنگ رایج ترین دستگیره های کابینت در رنگ های ساتن ، کروم ، طلایی ، زیتونی و نسکافه به بازار ارائه می شود.

دستگیره کابینت

در دستگیره های کابینت گاها از سنگ های تزیینی و حتی سرامیک و چوب برای ایجاد تنوع و جذابیت استفاده میکنند که این کار باعث زیبایی دو چندان دستگیره ها میشود

دستگیره کابینت

دستگیره های کابینت و تنوع های آن را میتوان در فروشگاه اینترنتی یراق (yaragh.com) مشاهده و خریداری فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022