مردم به شایعات مربوط به تغییرات آب و هوایی توجه نکنند


مردم به شایعات مربوط به تغییرات آب و هوایی توجه نکنند

شیراز- ایرنا- دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزآباد استان فارس گفت: مردم به شایعات مربوط به تغییرات جوی و آب و هوایی بی توجه بوده و اخبار مربوط به هواشناسی را صرفا از کانال مراکز رسمی از جمله هواشناسی دنبال کنند.

محمد هادی فاضلی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به انتشار برخی اخبار در شبکه های مجازی و بعضی سایت ها مبنی بر در پیش بودن بارش های بسیار سنگین در شهرستان فیروزآباد افزود: این اخبار از اساس کذب است و مردم هیچ نگرانی در این رابطه نداشته باشند.
وی ادامه داد: تمام تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی به دقت توسط مجموعه فرمانداری و مدیریت بحران شهرستان رصد می شود و هواشناسی نیز تغییرات آب و هوایی را به شکل منظم اعلام می کند.
او اظهار داشت: با آغاز فصل پاییز، جلسه های شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیز با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار و وظایف هر یک از دستگاه ها به آنها اعلام و ابلاغ شد.
فاضلی اضافه کرد: در مجموع تمام دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، راهداری، هلال احمر و شهرداری و سایر دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی آمادگی کامل دارند.
وی گفت: اخیرا فیلم و تصاویری از یک مار عظیم الجثه در نزدیکی قلعه دختر و همچنین آبشاری بسیار حیرت انگیز که ظاهرا به دنبال بارش های بسیار شدید بر فرار تونل فیروزآباد ایجاد شده در شبکه های مجازی منتشر شد که این تصاویر و فیلم ها هیچ ارتباطی با شهرستان فیروزآباد ندارد و مردم چنین شایعاتی را نپذیرند.
شهرستان گرمسیری فیروزآباد در 90 کیلومتری جنوب شیراز است.
6122 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا