حاشیه‌های «دراگون بوت» در روزهای بی‌سر و سامانی قایقرانی


 حاشیه‌های «دراگون بوت» در روزهای بی‌سر و سامانی قایقرانی

در این روزها که قایقرانی ایران بدون رئیس اداره می‌شود اتفاق‌هایی برای رشته «دراگون بوت» افتاده که نشان می‌دهد این فدراسیون سر و سامان ندارد و باید هرچه سریع‌تر انتخابات برگزار شود. ]]>

حاشیه‌های «دراگون بوت» در روزهای بی‌سر و سامانی قایقرانی
در این روزها که قایقرانی ایران بدون رئیس اداره می‌شود اتفاق‌هایی برای رشته «دراگون بوت» افتاده که نشان می‌دهد این فدراسیون سر و سامان ندارد و باید هرچه سریع‌تر انتخابات برگزار شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 حاشیه‌های «دراگون بوت» در روزهای بی‌سر و سامانی قایقرانی
صحبت‌های زیادی درباره وضعیت تیم ملی دراگون بوت و اعزام ورزشکاران این رشته به کاپ جهانی و قهرمانی آسیا شنیده می‌شود. از یک طرف تیمی مجوز شورای برون مرزی گرفته و سه شنبه راهی مسابقات می‌شود و از طرفی برخی ورزشکاران اعتقاد دارند که تیم اعزامی به هیچ وجه شایستگی اعزام را ندارد چرا که در تست‌های تیم ملی انتخاب نشده‌اند و با پارتی‌بازی یک باشگاه و حمایت فدراسیون قرار است به این مسابقات بروند.

برگزاری تست‌‌های تیم ملی

از ابتدای سال، فدراسیون قایقرانی تست‌های انتخابی تیم ملی را برگزار کرد و حتی در این مدت از ورزشکاران حاضر در این تست‌ها آزمایش دوپینگ هم گرفت. در همین مدت یک تیم به کاپ جهانی رفت اما با بازگشت این تیم مشکلات نیز آغاز شد. از خبر لغو اردوی تیم ملی که فدراسیون منتشر کرد تا اعتراض ورزشکارانی که اعتقاد داشتند باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند. ماجرا هم از اینجا شروع می‌شود که یک نامه توسط احمد گواری سرپرست کنونی فدراسیون امضا شده است.

اعتراض قایقران‌ها

در این مدت قایقران‌هایی که توسط باشگاه سکان و به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های کاپ‌ جهانی نیز حضور داشته‌اند پس از بازگشت به کشور با نامه‌ای که احمد گواری سرپرست فدراسیون امضا کرده بود تمرین‌هایشان را شروع می‌کنند تا به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند اما مشخص می‌شود که باشگاه آوش هرمزگان مجوز شورای برون مرزی برای حضور در این مسابقات را با هماهنگی فدراسیون گرفته و قرار است ورزشکاران این باشگاه راهی چین شوند. پس از این اتفاق خبر لغو اردوی تیم ملی منتشر می‌شود.
همین مساله اعتراض ورزشکاران را در پی داشت چرا که اعتقاد دارند در تست‌های تیم ملی بهتر بوده اند و باید راهی قهرمانی آسیا شوند. این ورزشکاران حتی نامه اعتراض خود را به فدراسیون هم دادند و تاکید کرده‌اند که باشگاه آوش با پارتی بازی توانسته راهی این مسابقات شود.

همه چیز از قبل مشخص بود

زمانی که ماجراها شدت می‌گیرد و اعتراض ورزشکاران زیاد می‌شود همه درصدد حل ماجرا بر می آیند که مشخص می‌شود همه چیز از قبل هماهنگ شده بود. فدراسیون در زمان حضور غلامرضا امینی با هماهنگی دو باشگاه دو مجوز شورای برون مرزی برای کاپ ‌جهانی و قهرمانی آسیا می‌گیرد و تصمیم بر این بوده که هر کدام در یک مسابقه شرکت کنند. حالا ورزشکارانی که در کاپ‌ جهانی بوده‌اند از اینکه نامشان در لیست اعزامی به قهرمانی آسیا نیست ناراحت شده‌اند.

اصل ماجرا چیست؟

از زمانی که دراگون بوت دوباره به فدراسیون قایقرانی بازگشت فدراسیون و اعضای این رشته تصمیم گرفتند تمام هزینه‌های دراگون بوت با هماهنگی فدراسیون و از سوی اسپانسرها پرداخت شود. دو باشگاه سکان و باشگاه آوش نیز در این رشته فعالیت دارند که اکنون دچار مشکل شده‌اند.
از ابتدای سال با هماهنگی فدراسیون قرار بوده باشگاه سکان راهی کاپ جهانی شود و باشگاه آوش به قهرمانی آسیا اعزام شود و مجوز شورای برون مرزی نیز برای این دو باشگاه صادر می‌شود اما با بازگشت ورزشکاران سکان به ایران نامه شروع اردوی تیم ملی برای ورزشکاران این تیم توسط یکی از اعضای فدراسیون به وسیله احمد گواری امضا ‌شد اما وقتی مشخص می‌شود که قرار بوده باشگاه آوش نماینده ایران در قهرمانی آسیا باشد خبر لغو اردو منتشر می‌شود.
حالا این موضوع باعث ناراحتی و اعتراض برخی ورزشکاران شده که همه این‌ها نشان می‌دهد فدراسیون قایقرانی شرایط خوبی ندارد و خیلی زود باید شرایط برگزاری انتخابات مهیا شود.منبع:ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی