درگ جالب رولزرویس گوست و مرسدس بنز اس 65 | فیلم


اگر چه اس کلاس لباسی جدید به تن خود کرده است اما در طراحی آن هیچ شگفتی یافت نمی‌شود و دارای ظاهری آشنا است. از ظاهر که بگذریم، موتور توئین توربو 6 لیتری V12 توجهمان را به خودش جلب می‌کند. بر اساس گزارشات قبلی، این پیشرانه بین دور موتور 4800 تا 5400 حدود 630 اسب بخار قدرت و بین دور موتور 2300 تا 4300 بیش از 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. S65...

اگر چه اس کلاس لباسی جدید به تن خود کرده است اما در طراحی آن هیچ شگفتی یافت نمی‌شود و دارای ظاهری آشنا است. از ظاهر که بگذریم، موتور توئین توربو ۶ لیتری V12 توجهمان را به خودش جلب می‌کند. بر اساس گزارشات قبلی، این پیشرانه بین دور موتور ۴۸۰۰ تا ۵۴۰۰ حدود ۶۳۰ اسب بخار قدرت و بین دور موتور ۲۳۰۰ تا ۴۳۰۰ بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. S65 AMG با جعبه دنده هفت سرعته G-TRONIC7 اتوماتیک به کارایی بالایی دست یافته است. این قصر لوکس و اسپرت به همراه این ویژگی، ظرف ۴٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

درگ جالب رولزرویس گوست و مرسدس بنز اس 65 | فیلم

مرسدس بنز | تگ

مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی ۱۱٫۹ لیتر در هر صد کیلومتر است و با تولید ۲۷۹ گرم گاز C02 یکی از پاک‌ترین خودروها بشمار می‌آید. AMG روی این خودرو رینگ‌های ۲۰ اینچی چند پره آلیاژی سبک انداخته که در جلو داخل لاستیک‌های ۲۵۵ / ۴۰ R20 و در عقب داخل لاستیک‌های ۲۸۵ / ۳۵ R20 قرار گرفته‌اند. آپشنسیستم ترمز کامپوزیتی با عملکرد بالا نیز برای این خودرو قابل سفارش است که ۲۰ درصد سبک‌تر از ترمز های استاندارد این خودرو است. این سیستم دارای دیسک‌های ۴۲۰ میلی متری و کالیپر هایی با رنگ مخصوص است.

(۲۰۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس