عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید


مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 در محله امام زاده حسن تهران می باشد. او پس از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در موسسه بازیگری رسام هنر و کلاس های حمید سمندریان، فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. در ادامه با بیوگرافی مجید صالحی بیشتر آشنا می شوید. بیوگرافی  مجید صالحی و تصاویر دیدنی وی مجید صالحی بازیگر 43 ساله ایرانی می باشد و...

مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در محله امام زاده حسن تهران می باشد. او پس از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در موسسه بازیگری رسام هنر و کلاس های حمید سمندریان، فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. در ادامه با بیوگرافی مجید صالحی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی مجید صالحی و تصاویر دیدنی وی

مجید صالحی بازیگر ۴۳ ساله ایرانی می باشد و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری تهران است. وی در کنار بازیگری، کار نویسندگی و همچنین تدریس در آموزشکده های بازیگری را هم انجام می دهد.

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس جذاب مجید صالحی

مجید صالحی، فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر آنتیگونه شروع کرد و بعد از آن وارد تلویزیون شد و در کنار بازی در مجموعه های تلویزیونی با مضمون کودک و طنز، کار نویسندگی و کارگردانی را نیز برعهده داشت. بازی صالحی در نقش مجید دلبندم در کنار بازیگرانی مانند زیبا بروفه، یوسف تیموری و رضا عطاران تاثیر زیادی در دیده شدن وی داشت؛ مجموعه دیدنی سیب خنده نیز از جمله برنامه های پرطرفدار و خاطره ساز دهه شصتی ها می باشد که مجید صالحی به زیبایی در آن ایفای نقش کرده است.

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدحضور مجید صالحی در برنامه خندوانه

حضور صالحی در سینما با جایگزین شدنش در فیلم سینمایی «یکی بود، یکی نبود» به جای حمید جبلی، بعد از کناره گیری وی از این فیلم اتفاق افتاد. مجید صالحی تاکنون در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است که این فیلمها با استقبال زیادی روبه رو شده اند. وی در تلویزیون هم حضور موفقی داشته است و همچنین نویسندگی و کارگردانی مجموعه های پرطرفداری از جمله سه در چهار و موج و صخره را برعهده داشته است.

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس و بیوگرافی مجید صالحی

داستان موج و صخره در مورد یک زوج جوان به نام‌های «صدف» و «چاوش» است که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به جزیرهٔ کیش سفر کنند و در ادامه با دردسرهای مختلفی رو به رو می شوند. در این سریال بازیگرانی همچون مجید صالحی، زیبا بروفه، علی صادقی، الهام حمیدی، روناک یونسی، نیما شاهرخ شاهی، رضا رویگری، رضا ناجی، بهزاد رحیم خانی، مهوش وقاری و … ایفای نقش می کردند.

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس جالب مجید صالحی در کنار دوقلوهایش

مجید صالحی متاهل است و با رامینه اکبری خادم ازدواج کرده است. آنها دارای دو فرزند دوقلو به نام های حنا و آروین می باشند. اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی مجید صالحی می توانید انواع عکس های وی را مشاهده نمایید.

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس مجید صالحی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدگریم متفاوت مجید صالحی عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس حنا و آروین فرزندان مجید صالحی عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدتصویر مجید صالحی در یک مراسم

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس یادگاری مجید صالحی و هنرمندان مشهور عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید ژست دیدنی مجید صالحی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید عکسی از چهره غمگین مجید صالحی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس جدید مجید صالحی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی در کنار محمد بحرانی و علی مشهدی عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی در پشت صحنه سریال آرام می گیریم

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس مجید صالحی و رضا عطاران

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید عکس زیبای مجید صالحی و دوقلوهایش

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکسی از بازیگران طنز مشهور در کنار هم

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدعکس دیدنی مجید صالحی، علی صادقی و سعید آقاخانی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدتصویر مجید صالحی در فیلم مجردها عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی و امین حیایی در یک فیلم

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی در مراسم تشییع عارف لرستانی

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینیدمجید صالحی و زیبا بروفه

فیلم شناسی مجید صالحی فیلم های سینمایی

زیر نظر (۱۳۹۷)، دختر عمو پسر عمو (۱۳۹۶)، شاه کش (۱۳۹۶)، من دیوانه نیستم (۱۳۹۵)، چراغ های نا تمام (۱۳۹۵)، ما خیلی با حالیم (۱۳۹۵)،آسپرین (۱۳۹۵)، ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)، من و شارمین (۱۳۹۴)، ابله (۱۳۹۳)، سه بیگانه (۱۳۹۳)، استراحت مطلق (۱۳۹۳)، مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۲)، نازنین (۱۳۹۲)، همه چی آرومه (۱۳۸۹)، ورود زنده ها ممنوع (۱۳۸۹)، پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)، بعد از ظهر سگی سگی (۱۳۸۸)، ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)، حلقه های ازدواج (۱۳۸۸)، دلدلده (۱۳۸۷)،سوغات فرنگ (۱۳۸۵)، هرچی تو بخوای (۱۳۸۵)، پل سیزدهم (۱۳۸۳)، خوابگاه دختران (۱۳۸۳)، شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)، مجرد ها (۱۳۸۳)، یکی بود یکی نبود (۱۳۷۹)

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید

مجموعه های تلویزیونی

آرام می گیریم (۱۳۹۵)، مدینه (۱۳۹۳)، ضد ضرب (۱۳۹۳)، باغ سرهنگ (۱۳۹۲)، ته خط (۱۳۹۲) من کارگرم (۱۳۹۲)، بیدار باش (۱۳۹۱)، نیش (۱۳۹۱)، موج و صخره (۱۳۸۹)، پاپوش (۱۳۸۹)، آخرین مجرد (۱۳۸۹)، میش (۱۳۸۸)،عید امسال (۱۳۸۷)، سه در چهار (۱۳۸۷)، یه آسمون آبی سقف اتاق منه (۱۳۸۷)، جاسوس بازی (۱۳۸۶)، ترش و شیرین (۱۳۸۵)، مرده متحرک (۱۳۸۴)، بوی خوش زندگی، خوش غیرت (۱۳۸۳)، یک روز معمولی (۱۳۸۳)، اُ مثبت (۱۳۸۲)، آشتی کنان (۱۳۸۲)، خوش رکاب (۱۳۸۱)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۲)، پلیس جوان (۱۳۸۰)، زیر آسمان شهر (۱۳۸۰)، خانه پدری (۱۳۸۰)، روزهای مهتابی (۱۳۷۹)، قطار ابدی (۱۳۷۹)، مجید دلبندم (۱۳۷۷)، سیب خنده (۱۳۷۶)، سیمای صبحگاهی، برگ سبز، نما کاریکاتور، جنگ آفتاب

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید

تئاتر

چه میکنه این عادل فردوسی پور (۱۳۹۴)، در شوره زار (۱۳۹۲)، شایعات (۱۳۹۲)، پیچ تند (۱۳۸۸)، کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو (۱۳۸۷)، شب نشینی در جهنم (۱۳۸۰) آنتیگونه (۱۳۷۹)

عکس های جذاب و بیوگرافی مجید صالحی را اینجا ببینید

بیوگرافی مجید صالحی و عکس های جذاب و متنوع وی را ملاحظه کردید. امیدواریم مطالعه این بخش برای شما عزیزان و دوستان همیشگی آرگا جذاب بوده باشد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان