سباستین فتل هیچ مشکلی با دستور تیمی در برزیل نداشت


فرمول یک ایران – سباستین فتل معتقد است که دستور تیمی فراری در روز مسابقه برزیل برای رد شدن کیمی رایکونن از او بسیار درست بوده است زیرا راننده ی فنلاندی لاستیک های تازه تری داشت. فتل و رایکونن مسابقه برزیل را با لاستیک های سافت آغاز کردند و مرسدسی ها نیز فکر می کردند که رقابت سختی با آن ها خواهند داشت اما وضعیت اینگونه پیش نرفت. راننده های فراری...

فرمول یک ایرانسباستین فتل معتقد است که دستور تیمی فراری در روز مسابقه برزیل برای رد شدن کیمی رایکونن از او بسیار درست بوده است زیرا راننده ی فنلاندی لاستیک های تازه تری داشت.

فتل و رایکونن مسابقه برزیل را با لاستیک های سافت آغاز کردند و مرسدسی ها نیز فکر می کردند که رقابت سختی با آن ها خواهند داشت اما وضعیت اینگونه پیش نرفت.

راننده های فراری در همان بخش ابتدایی مسابقه با لاستیک های سافت خود در تقلا بودند و به رده های چهارم و پنجم سقوط کردند. در میانه ی مسابقه نیز با وجود لاستیک های تازه تر و سرعت بهتر راننده ی فنلاندی، به فتل دستور داده شد که به او اجازه ی رد شدن دهد.

فتل در نهایت مسابقه را در رده ششم به پایان رساند و اذعان کرد:

[دستور تیمی] بسیار ساده و درست بود. کیمی از پیت با لاستیک های تازه تر بیرون آمد و من چند دوری بود که در تلاش بودم که از بوتاس سبقت بگیرم و وقتی جواب نداد، تیم از من درخواست کرد که به او اجازه ی عبور دهم بنابراین مشکلی با این موضوع ندارم.

من کیمی را دوست دارم و خوشحالم که به او اجازه ی رده شدن دادم و او کارش را برای کسب سکو درست انجام داد پس برای او خوشحالم.

سباستین فتل هیچ مشکلی با دستور تیمی در برزیل نداشتسباستین فتل هیچ مشکلی با دستور تیمی در برزیل نداشت سباستین فتل و لوییس همیلتون

از فتل درخواست شد تا به مسابقه ی خود از یک تا ده نمره دهد و او پاسخ داد:

من همه چیز را امتحان کردم اما به وضوح از نظر نتیجه، به آن یک از ده می دهم و این بد است.

فکر می کنم که ما جز ماشین های برتر بوده باشیم. فکر نمی کنم که استفاده از سافت در استارت مسابقه یک برتری بوده باشد زیرا سوپرسافت دوام بیشتری داشت، بیشتر از چیزی که همه ی ما انتظار داشتیم. اما این چطور ممکن است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟