اجرای طرح «رحمت واسعه» با حضور 300 خادم افتخاری جمکران


اجرای طرح «رحمت واسعه» با حضور 300 خادم افتخاری جمکران

رئیس مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اعلام اجرای طرح «رحمت واسعه» ویژه نهم ربیع الاول، گفت: 300 خادم با لباس رسمی همراه با قرآن و پرچم و متبرکات مسجد در 26 استان به دیدار جانبازان و و خانواده شهدا و... می روند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «سید حسین موسوی» در تشریح برنامه های ۹ ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)، اظهار کرد: ارج نهادن این روز جهت معرفی امام زمان (علیه السلام) به جهانیان لازم است، از این رو، برنامه‌هایی به مناسب بزرگداشت روز ۹ ربیع‌الاول با عنوان «رحمت واسعه» از سال ۱۳۹۴ به همت خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران آغاز شده و هر سال به غنای آن افزوده می‌شود.

رئیس مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران درباره جزئیات برنامه «رحمت واسعه» ادامه داد: در سال نخست خادمان با لباس رسمی به مراکز درمانی و آسایشگاه جانبازان و معلولان رفتند و در سال دوم دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز به طرح اضافه‌شد و امسال هم حضور در مراکز آموزشی نیز ذیل این برنامه پیش بینی شده است.

وی از حضور ۳۰۰ خادم در اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: ۳۰۰ خادم افتخاری با لباس رسمی، پرچم مسجد مقدس جمکران، قرآن و همچنین متبرکات مسجد در ۲۶ استان حضور پیداکرده و مراسم ویژه بیعت با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را در روز ۹ ربیع‌الاول برگزار می‌کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...