چرخش 180 درجه ای عجیب ملی پوشان و ” کی روش ” ؛ پشت پرده چیست ؟!


حضور خبرنگاران در تمرین امروز تیم ملی آزاد است. این تمرین از ساعت 11:30 در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد. این تصمیم در حالی گرفته شد که دیروز بازیکنان تیم ملی فوتبال حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند و در یک اقدام هماهنگ صفحات شخصی خود را در اینستاگرام بستند. ظاهرا بازیکنان هم همانند کی روش از بی توجهی به تیم ملی گله مندند و می...

چرخش ۱۸۰ درجه ای عجیب ملی پوشان و ” کی روش ” ؛ پشت پرده چیست ؟!

خبرنگاران اجازه حضور در تمرین تیم ملی را پیدا کردند
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۷
چرخش 180 درجه ای عجیب ملی پوشان و  ” کی روش ” ؛ پشت پرده چیست ؟!

پس از آنکه دیروز بازیکنان تیم ملی در اعتراض به بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال به تیم ملی و پرداخت نشدن پاداششان ، پیج اینستاگرام خود را بستند و خود را ممنوع المصاحبه کردند ، اما امروز اتفاق جدیدی افتاد که موجب تعجب بسیاری شد : « برگزاری تمرین تیم ملی با حضور خبرنگاران »

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور خبرنگاران در تمرین امروز تیم ملی آزاد است. این تمرین از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که دیروز بازیکنان تیم ملی فوتبال حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند و در یک اقدام هماهنگ صفحات شخصی خود را در اینستاگرام بستند. ظاهرا بازیکنان هم همانند کی روش از بی توجهی به تیم ملی گله مندند و می خواهند از این طریق ناراحتی خود را نشان دهند.

تیم ملی پنج شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران میزبان ترینیداد و توباگو است و بعد از این بازی راهی دوحه می شود تا در این شهر به مصاف تیم ونزوئلا برود. این بازی ۲۹ آبان ماه برگزار می شود و بعد از این دو بازی ملی پوشان برای همراهی تیم های باشگاهی خود آزاد می شوند.

پی نوشت : با توجه به تغییر ۱۸۰ درجه ای سیاست بازیکنان در برخورد با رسانه ها ، حال باید منتظر ماند و دید که پشت پرده این ماجرا چیست . آیا کی روش باز هم شیوه جدیدی برای رسیدن به مطالبات خود و بازیکنان پیش گرفته است ؟

ورزش ۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه