شاخص بورس بیش از هزار واحد صعود کرد


شاخص بورس بیش از هزار واحد صعود کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز از آبان ماه با افزایش 1 هزار و 543 واحدی به پله 182 هزار و 211 واحدی رشد کرد.

صراط:

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز از آبان ماه با افزایش بیش از یک هزار و ۷۱ واحدی به پله ۱۸۳ هزار و ۲۱۲ واحدی صعود کرد.

به گزارش میزان در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۳۰۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۰۸ ریال در بیش از ۱۸۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۹۱ واحد، شاخص بازار اول ۶۵۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۰۹۲ واحد، شاخص بازار دوم ۲۳۸۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۹۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۳۵ واحد افزایش را تجربه کرد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، داده گستر عصر نوین، فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با افزایش بیش از ۷ واحدی به پله ۱۹۹۳ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۴۱ هزار و ۱۸۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۶۷ ریال در بیش از ۹۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و تولید، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی آوه سینا، پتروشیمی زاگرس با روند مثبت و نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، تولید و صادرات ریشمک با روند منفی به کار خود پایان دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن