سردار باقری شهادت «نورخدا موسوی» را تسلیت گفت


سردار باقری شهادت «نورخدا موسوی» را تسلیت گفت

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.

سپاه‌نیوز: در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی، مرزبان نیروی انتظامی که ۱۰ سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح شد و این مدت را در کما به‌سر می‌برد، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی، مرزبان غیور و سلحشور نیروی انتظامی بار دیگر نشان داد پرچم ایثار و شهادت در جغرافیای ایران عزیز همچنان برافراشته و روح حماسه و فداکاری در کالبد جامعه ایمانی و انقلابی، جاری و ضامن اقتدار و امنیت ملی و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی است.

سید جانباز شهید، تربیت‌یافته مکتبی بود که آوازه آن امروز لرزه بر اندام دشمنان قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در جای‌جای عالم به‌ویژه تروریست‌های تکفیری و گروهک‌های ضدانقلاب و وابسته به شبکه پلید سلطه و صهیونیسم انداخته است و هر روز بر شعاع درخشش عظمت و تأثیر آن بر حیات بشریت و آینده جهان افزوده می‌شود.

در این هنگامه شورانگیز و شعورآفرین، یاد و نام او که با زندگی آسمانی خود در زمین، شهید زنده و آیه عزت و همت نیروی انتظامی و دیگر مجاهدان و مرزداران میهن اسلامی به‌شمار می‌رفت را گرامی می‌داریم و برابر صبر و حماسه همسر گرانقدر وی که پرستار و همراه شایسته جانباز شهید بود، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

اینجانب شهادت جانباز والامقام و به عرش پیوسته را به خانواده معظم و صبور وی، مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان، آحاد نیرو‌های مسلح و مدافع انقلاب و سرزمین اسلامی به‌ویژه فرماندهان و رزمندگان شجاع ناجا، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه و برای بیت شریف و یادگاران آن عزیز اجر و پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته